نگاهی به باارزش‌ترین بازیکنان لالیگا

باشگاه‌های لالیگا در این تابستان استعدادهای زیادی را جذب کرده‌اند اما نباید از برترین‌های این لیگ که فصل گذشته نیز در اسپانیا بودند، غافل شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از آاس، باشگاه‌های لالیگا در این تابستان استعدادهای زیادی را جذب کرده‌اند. روبرت لواندوفسکی، رافینیا و آنتونیو رودیگر ازجمله اسامی هستند که در فصل گذشته جایی خارج از اسپانیا بازی می‌کردند اما در این پنجره راهی این کشور شدند. در ادامه نگاهی داریم به سه بازیکنی که فصل گذشته در اسپانیا بازی کردند و در حال حاضر بالاترین ارزش را در بازار لالیگا دارند.

وینیسیوس

فصل گذشته شاهد بودیم که وینیسیوس جونیور پتانسیل واقعی خود را نشان داد و بازیکنی کلیدی برای لوس بلانکوس بود. او نقش مهمی در تیمش ایفا کرد و فصل درخشانی را پشت سر گذاشت؛ چراکه مردان کارلو آنچلوتی قهرمان لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا شدند. وینیسیوس بهترین بازیکن لالیگا ۲۲-۲۰۲۱ در کنار کریم بنزما بود. در ۳۳ بازی لیگ، این بازیکن ۲۲ ساله ۱۴ گل به ثمر رساند و ۹ پاس گل ارسال کرد.

سایت معتبر ترانسفرمارکت، ارزش این بازیکن را صد میلیون یورو تخمین زده است که به این ترتیب او را به ارزشمندترین بازیکن لالیگا تبدیل می‌کند.

پدری

پدری فصل گذشته به دلیل مصدومیت مدتی را دور از تیمش سپری کرد، اما زمانی که برای بارسلونا بازی کرد استثنایی بود و توجه همه را جلب کرد. این بازیکن اهل جزایر قناری اگرچه فصل گذشته تنها ۱۲ بار در لیگ به میدان رفت، اما در زمان حضورش در زمین تعیین کننده بود و مسلماً بهترین بازیکن لیگ در پستش خود به حساب می‌آید.

بارسلونا در زمان حضور پدری در زمین به طور متوسط ۲.۶۷ امتیاز در هر بازی در لالیگا کسب کرد. او در پیروزی آنها برابر رقبای سنتی از جمله سویا و رئال مادرید نقش اساسی داشت. انتظار می‌رود که این ملی‌پوش اسپانیایی در این فصل تأثیر بیشتری بر تیم ژاوی بگذارد.

سایت معتبر ترانسفرمارکت، ارزش این بازیکن را ۸۰ میلیون یورو تخمین زده است که به این ترتیب او دومین بازیکن ارزشمند لالیگا محسوب می‌شود.

ژائو فلیکس

برچسب ۱۲۷ میلیون یورویی روی انتقال ژائو فلیکس به اتلتیکو مادرید به او کمکی نکرد، اما پس از شروع دشوار زندگی در پایتخت اسپانیا، مهاجم پرتغالی به مرد کلیدی خط حمله دیگو سیمئونه تبدیل شده است. در ۲۴ بازی فصل گذشته لالیگا، فلیکس هشت بار گلزنی کرد و چهار پاس گل داد.

سایت معتبر ترانسفرمارکت، ارزش این بازیکن را ۷۰ میلیون یورو تخمین زده است که به این ترتیب او سومین بازیکن ارزشمند لالیگا محسوب می‌شود.

کد خبر 596644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.