جاذبه‌های گردشگری شگفت‌انگیز در شهرهای کوچک آمریکا

شیوع ویروس کووید-۱۹ سفر از طریق هواپیما را بسیار محدود کرد و همین موضوع، مردم سراسر دنیا را به جست‌وجوی جاذبه‌های اطراف خود سوق داد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، در پی انتشار ویروس کرونا، محدودیت‌های تردد سختگیرانه‌ای بر مرزهای بین کشورها حاکم شد و همین موضوع، گردشگری را با رکود قابل‌توجهی مواجه کرد، اما نکته مثبت این‌که بسیاری از مردم به بازدید از مناطق اطراف خود روی آوردند و به کشف زیبایی‌های محیط پیرامون پرداختند، در نتیجه گردشگری محلی رونق چشمگیری را تجربه کرد وبه شهرت بسیاری از جاذبه‌ها حتی در سراسر جهان منجر شد.

در این میان، مکان‌های دیدنی ناشناخته ایالات متحده آمریکا در شهرهای کوچک به محبوبیت زیادی در میان مردم این کشور دست یافت و حتی پس از کاهش یا پایان محدودیت‌ها، سیل عظیمی از گردشگران سراسر دنیا را به سمت خود فراخواند. در ادامه به معرفی بعضی از این جاذبه‌های شگفت‌انگیز پرداخته می‌شود.

کیپ می، نیوجرسی

کیپ می، شهری ساحلی و بسیار کوچک در شمال نیوجرسی است که در میان مردم سراسر ایالات متحده آمریکا به «تفریح‌گاه ساحلی اصلی آمریکا» شهرت دارد. سواحل مختلف این شهر از فضاهایی بسیار آرامش‌بخش برخوردار است که در آن‌ها بازدیدکنندگان می‌توانند به تماشای شنای وال‌های زیبا بپردازند، ضمن این‌که پیاده‌راه‌های بیشمار، قدم زدن در امتداد آب را برای آن‌ها بسیار خوشایند می‌کند.

بند را تگزاس

بند را، واقع در ایالت تگزاس پایتخت کابوی یا گاوچرانان جهان به شمار می‌رود که جمعیت خیلی کمی را در خود جا داده است. مسیرهای اسب‌سواری و گاوچرانی بی‌شماری در این شهر قرار دارد که دوستداران اسب‌سواری و گاوبازی بسیاری را از سراسر جهان به سمت خود دعوت می‌کند.

واتیکنز گلن، نیویورک

واتیکنز گلن نه‌تنها میزبان مسابقات اتومبیل‌رانی ناسکار جهان است، بلکه مسیرهای کوهنوردی و پیاده‌روی بسیاری را در خود جا داده است؛ ضمن این‌که به واسطه کارخانه‌های نوشیدنی معروف، گردشگرانی را از سراسر جهان به سمت خود دعوت می‌کند. علاوه بر این، وجود یک اسکله بسیار زیبا به عنوان بخشی از دریاچه سنکا، محبوبیت واتیکنز گلن را در میان گردشگران دوچندان کرده است.

پل‌بریج، ایالت مونتانا

بسیاری از گردشگرانی که به آمریکا و به خصوص ایالت مونتانا سفر می‌کنند، گذراندن اوقاتی دور از هیاهوی شهری را در پل‌بریج در اولویت برنامه‌های سفر خود قرار می‌دهند. البته این منطقه روستایی از داشتن برق محروم است و در نتیجه، مسافران نمی‌توانند مدت زمان زیادی را در آن‌جا سپری کنند. تنها یک یا چند فروشگاه در پل‌بریج وجود دارد، با این حال گردشگران می‌توانند از کوهنوردی، قایق‌سواری، دوچرخه‌سواری و تماشای چشم‌اندازهای اعجاب‌انگیز اطراف نهایت لذت را تجربه کنند.

گتلنبرگ، تنسی

گتلنبرگ، از شهرهای توریست‌پذیر آمریکا در ایالت تنسی، در پارک ملی کوه‌های بزرگ اسموکی واقع شده است. این شهر شگفت‌انگیز، مسیرهایی زیگزاگی، یک شهربازی بزرگ و فروشگاه‌های مجلل بسیاری را در خود جا داده است. گردشگران شهر به محض ورود به گتلنبرگ به بازدید از چشم‌اندازهای بی‌نظیر آن از ارتفاعات بالا می‌پردازند.

کد خبر 596630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.