۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
تعویض جداول فرسوده بهشت زهرا(س)

شهردار زرند گفت: هدف از اجرای این طرح افزایش رفاه حال شهروندان، سهولت در رفت و آمد، زیباسازی این مکان، هدایت آب‌های سطحی و ارائه خدمات با کیفیت به شهروندان است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری زرند، علی ضیاءالدینی اظهار کرد: به منظور اجرای طرح‌های عمرانی، ایجاد چهره‌ای زیبا و نظم بصری در معابر بهشت زهرا عملیات تعویض جداول فرسوده این مکان در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

وی با بیان اینکه بیش از چندین سال از عمر جداول آرامستان می‌گذرد و این جداول چهره نازیبایی به خود گرفته است، افزود: هدف از اجرای این طرح افزایش رفاه حال شهروندان، سهولت در رفت و آمد، زیباسازی این مکان، هدایت آب‌های سطحی و ارائه خدمات با کیفیت به شهروندان است.

شهردار زرند طرح تعویض جداول فرسوده سطح شهر را از جمله اقدامات سال جاری شهرداری عنوان و خاطرنشان کرد: این مهم همواره مورد توجه و تأکید مجموعه مدیریت شهری قرار دارد و تلاش داریم کار با کیفیت و ماندگاری به شهروندان ارائه دهیم.

ضیاءالدینی گفت: در این طرح بیش از ۱۵۰۰ متر از جداول فرسوده بهشت زهرا (حد فاصل ورودی شرقی تا سالن سوگواری) تعویض و زیباسازی می‌شود.

کد خبر 596607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.