تمرکز مدیریت شهری مشهد بر اجرای پروژه‌های عام‌المنفعه

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: مدیریت شهری باید چند پروژه شاخص را مورد توجه قرار دهد و تمرکز خود را برای به نتیجه رساندن آنها بگذارد؛ پروژه‌هایی که منافع آن متوجه عموم مردم می‌شود، باید در اولویت قرار گیرد.

حسن موحدیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص عملکرد شهرداری مشهد در حاشیه شهر، اظهار کرد: شهرداری در این حوزه موفق عمل کرده و پای سیاست‌های شورای اسلامی شهر ایستاده است.

وی با اشاره به پروژه‌های متعددی که در حاشیه شهر مشهد توسط شهرداری تعریف شده است، تصریح کرد: مدیریت شهری باید اجرای تعدادی از پروژه‌های شاخص و پروژه‌هایی که منافع آن متوجه عموم مردم است را مورد توجه قرار دهد و تمرکز خود را در راستای به نتیجه رساندن آنها بگذارد.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: در این مسیر باید از تعدد در تعریف پروژه‌ها پرهیز شود. بازگشایی بازوی چهارم مصلی و کنارگذر شمالی از جمله پروژه‌هایی است که منافع عموم مردم را تأمین می‌کند و ثمرات آن متوجه عموم می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مسائل مورد توجه شورای ششم شهر مشهد پروژه‌های زودبازده و پیشران توسعه است که ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار این پروژه در سال جاری محقق می‌شود تا سال آینده بتوانیم پروژه‌های اعتمادساز دیگری را با شهرداری اجرایی کنیم.

موحدیان با اشاره به کارگروه‌هایی که ذیل کمیسیون‌های مختلف تعریف شده، افزود: این کارگروه‌ها باید به تدوین راهبرد بپردازند و برای شورای اسلامی شهر نقشه راه تدوین کنند.

کد خبر 596602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.