جز برای موارد خاص و پیچیده نیاز به پژوهش نیست

رئیس دانشگاه اصفهان گفت: پژوهش نباید جز در موارد پیچیده و خاص صورت گیرد که ضرورت یافتن راهکار برای متصدیان امر وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین هرسیج در دومین جلسه هیئت امنای مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اظهار کرد: همه موارد نباید در قالب پژوهش مطرح شود؛ موضوع جمع‌آوری آب‌های سطحی در شهر قبلاً پاسخ داده شده ولی با این وجود پژوهش صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه پاسخ بسیاری از موارد و پژوهش‌ها وجود دارد، گفت: پژوهش نباید جز در موارد پیچیده و خاص صورت گیرد که ضرورت یافتن راهکار برای متصدیان امر وجود دارد.

وی در رابطه با پیشنهاد برای تعیین سقف اعتباری قراردادهای پژوهشی در شهرداری، گفت: الگوسازی از آئین‌نامه «گرند» اساتید دانشگاه‌ها را برای شهرداری پیشنهاد خوبی است که کارایی و ضریب نفوذ پژوهش بررسی شود و ضرایب اختصاصی مطرح شود.

به گزارش ایمنا، در ابتدای جلسه کارشناسان مرکز پژوهش شورای اسلامی شهر به ارائه توضیحاتی در رابطه با روند شکل‌گیری و نوع فعالیت‌های مرکز پژوهش‌ها در ادوار مختلف، معرفی ارکان، هیئت‌امنا و همکاران مرکز پرداختند. اهداف و وظایف مرکز پژوهش‌ها و تأکیدات منشور راهبردی شورای اسلامی در بخش پژوهش به بحث گذاشته شد؛ در ادامه نیز گزارش عملکرد مرکز پژوهش‌ها از ابتدای دوره ششم شورای اسلامی شهر اصفهان تا پایان تیرماه به تفکیک وضعیت پیشرفت، نسبت فعالیت‌ها با اهداف و وظایف مرکز همچنین کاربست اجرایی ارائه شد.

کد خبر 596600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.