یادواره شهدای محله امین‌آباد برگزار شد

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان با اشاره به برگزاری یادواره شهدای محله امین‌آباد با محوریت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این محله، گفت: تکریم خانواده شهدا به‌ویژه پدران و مادران شهدا یک اصل مهم در نظام اسلامی و وظیفه همگانی است.

به گزارش ایمنا، علی اکبر رسالت اظهار کرد: هشت نفر از جوانان محله امین‌آباد در منطقه ۱۲ شهرداری در دوران دفاع مقدس به شهادت رسیدند و اینک خانواده‌های معزز آنها در این محله سکونت دارند.

وی با بیان اینکه یادواره شهدای محله امین‌آباد شنبه _بیست‌ودوم مردادماه_ با هدف گرامیداشت یاد و خاطره این شهدا با مشارکت مردم محله، بسیج و معتمدان برگزار و از خانواده‌های شهدا تجلیل شد، تصریح کرد: یکی از اهداف مهم برگزاری یادواره شهدا باید روشنگری و دشمن‌شناسی باشد و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در آن نهادینه شود.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه امنیت، آرامش و آسایش جامعه مرهون خون پاک شهدا و جانفشانی رزمندگان و بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس است، ادامه داد: باید قدردان این امنیت پایدار در جامعه باشیم.

وی تکریم خانواده شهدا به‌ویژه پدران و مادران شهدا را یک اصل مهم در نظام اسلامی و یک وظیفه همگانی دانست و اظهار کرد: باید همواره تکریم خانواده شهدا را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم.

رسالت با اشاره به حضور حجت‌الاسلام سیدروح‌الله فیاض، امام جمعه شمال شهر اصفهان در یادواره شهدای محله امین‌آباد، اظهار کرد: حجت‌الاسلام اسماعیل دست‌افکن، دبیر اجرایی بنیاد غدیر استان اصفهان و سردار اکبر پاکزاد، جانباز دوران دفاع مقدس نیز در این مراسم حضور داشتند.

کد خبر 596592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.