۲۰۰ هزار مترمربع به فضای سبز زاهدان اضافه می‌شود

شهردار زاهدان با بیان اینکه توزیع اعتبارات و امکانات به صورت عادلانه بین مناطق شهرداری این کلان‌شهر انجام می‌شود، گفت: اضافه کردن ۲۰۰ هزار مترمربع به فضای سبز شهری به زاهدان در دستور کار است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری زاهدان، محمد امین براهویی در جریان بازدید میدانی خبرنگاران از پروژه‌ها و فعالیت‌های عمرانی شهرداری زاهدان، اظهار کرد: تنها راه نجات فضای سبز این کلان‌شهر استفاده از پساب فاضلاب این شهر است.

وی با بیان اینکه پساب فاضلاب زاهدان از تصفیه‌خانه به بلوار جام‌جم و کشاورزی منتقل شده است و در حال گسترش آن به دیگر محله‌های شهر زاهدان از جمله زیباشهر هستیم، افزود: بر اساس برآوردهای انجام شده، از ۱۸ هزار متر مربع معابر سطح شهر زاهدان، ۵۰ درصد معابر نیاز به روکش آسفالت دارد.

شهردار زاهدان با بیان اینکه پروژه‌های مهم و اساسی در سطح این کلان‌شهر در حال اجرا است، ادامه داد: یکی از این پروژه‌ها، اضافه کردن ۲۰۰ هزار مترمربع به فضای سبز شهر زاهدان است.

وی یکی از مطالبات اصلی شهروندان زاهدان را آسفالت معابر دانست و گفت: حفاری‌های خیابان‌های سطح شهر زاهدان سبب ایجاد صدمه به زیر ساخت آسفالت شده است.

براهویی تصریح کرد: بر اساس برآوردها، از ۱۸ هزار مترمربع معابر سطح شهر زاهدان، ۵۰ درصد معابر نیاز به روکش آسفالت دارد و حداقل چهار سال زمان نیاز داریم تا شهر زاهدان از لحاظ آسفالت معابر سر و سامان پیدا کند.

وی با بیان اینکه عملیات آسفالت ۶۰۰ هزار متر مربع معابر شهر زاهدان از ابتدای سال جاری آغاز شده است، تصریح کرد: آسفالت معابر در هر پنچ منطقه شهر زاهدان به صورت عادلانه تقسیم و انجام می‌شود، البته معابر اصلی، پرتردد و خاکی در اولویت آسفالت قرار دارد.

شهردار زاهدان افزود: روکش آسفالت خیابان پهلوانی و آسفالت خیابان مرادقلی از تقاطع مصطفی خمینی تا تقاطع سعدی انجام شده و عملیات آسفالت خیابان مرادقلی از تقاطع سعدی تا بلوار کشاورز آغاز می‌شود.

وی با اشاره به بهسازی و ساخت میادین سطح شهر زاهدان به صورت مشارکتی با دستگاه‌های دولتی، افزود: بهسازی ۹ میدان سطح شهر زاهدان با مساحت حدود ۵۰ هزار متر مربع توسط دستگاه‌های اجرایی در حال انجام است.

کد خبر 596583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.