۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۳
زورگیری از یک دختر ۱۵ ساله

جوان قصاب، اتهام اقدام به آدم‌ربایی و زورگیری از دختر ورزشکار را انکار کرد.

به گزارش ایمنا، رسیدگی به شکایت دختر جوان با موضوع زورگیری در خیابان آذربایجان تهران، از چند روز قبل در دستور کار حمیدرضا رستمی، بازپرس شعبه ۱۱ دادسرای جنایی تهران قرار گرفت.

پدر این دختر ۱۵ ساله در شرح شکایت خود به بازپرس پرونده گفت: در خیابان درحال صحبت با یکی از کسبه محل بودم که دیدم دخترم وحشت‌زده درحال فرار از دست یک مرد افغان است و به یک درمانگاه گریخت. سریع به سمت آن مرد دویدم و دستگیرش کردم و او را به پلیس تحویل دادم.

دختر ۱۵ ساله ورزشکار در ادامه صحبت‌های پدرش گفت: درحال عبور از یک بوستان بودم که ناگهان این مرد افغانستانی چاقویی پنج سانتی‌متری زیر گلویم گذاشت و می‌خواست من را وادار کند که با او بروم. او قصد ربودن من را داشت و می‌گفت پول و طلاهایت را به من بده. با اینکه خیلی ترسیده بودم اما ضربه‌ای به او زدم که به زمین پرتاب شد و از دست او فرار کردم. مسافت زیادی دنبالم دوید که یک دفعه چشمم به پدرم افتاد و خیالم کمی راحت شد. وارد درمانگاه شدم و بعد پدرم این مرد را دستگیر کرد.

متهم بعد از دستگیری و انتقال به دادسرا، تحت بازجویی قرار گرفت و در سناریوی تازه‌ای، در جریان تحقیقات اظهار کرد: قصد زورگیری و آدم‌ربایی نداشتم. روز حادثه چند پسر جوان اطراف این دختر بودند و او را محاصره کردند. دختر خیلی ترسیده بود و من برای کمک به او با پسرها درگیر شدم. یکی از آن‌ها چاقو زیر گلوی من گذاشت. من قصاب هستم و همیشه چاقوی کوچکی همراه دارم که برای دفاع از خودم آن را از جیبم درآوردم. من قصد کمک به این دختر را داشتم و نمی‌دانم چه شد که از من شکایت کرد.

بنابر این گزارش، رسیدگی به این پرونده در جریان تحقیقات ادامه دارد.

منبع: رکنا

کد خبر 596557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.