عملکرد شهرداری و شورای شهر رضایت‌بخش است

رئیس شورای اسلامی شهر پره‌سر گفت: با وجود داشتن مشکلات مالی، عملکرد شهرداری و شورای اسلامی شهر در سال نخست فعالیت رضایت‌بخش بوده است.

رسول شهبازی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر پره‌سر در شرایط رکود اقتصادی و مشکلات مالی در حد بضاعت خود پروژه‌های مهم را با اولویت در شهر اجرا می‌کند.

وی افزود: در یک سال نخست فعالیت شورای اسلامی شهر، شهرداری عملیات بازسازی و احداث میدان ولایت و پارک کودک و دوربرگردان این شهر را اجرا کرده است.

رئیس شورای اسلامی شهر با بیان اینکه در یک سال گذشته مدیریت شهری حقوق و بخشی از اضافه کار کارکنان شهرداری را به موقع پرداخت کرده است، خاطرنشان کرد: در شرایط تورم مدیریت شهری ماهانه بابت حقوق و سایر هزینه‌های جاری شهرداری نزدیک به یک میلیارد تومان پرداخت می‌کند.

وی با بیان اینکه شهرداری‌ها هیچ گونه حمایت مالی نمی‌شوند، تصریح کرد: در سال‌های گذشته، سهم ارزش افزوده شهرداری پره‌سر از ۸۰ میلیون به ۳۰ میلیون تومان کاهش یافته است و این مبلغ ناچیز کفاف بخش کوچکی از هزینه‌های شهرداری را نیز نمی‌دهد و این نهاد به لحاظ مالی در شرایط سختی قرار دارد.

شهبازی گفت: شهرداری و شورای اسلامی شهر پره‌سر آماده دریافت هر گونه انتقادات و پیشنهادهای شهروندان است و از نظرات سازنده آنها در اجرای پروژه‌های عمرانی و خدمات شهری با آغوش گرم استقبال می‌کند.

به گزارش ایمنا، شهر ساحلی پره‌سر از توابع شهرستان رضوانشهر و در ۸۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

کد خبر 596523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.