پیش بینی بورس فردا ۲۵ مردادماه ۱۴۰۱+ اخبار لحظه‌ای

برآورد می‌شود گروه‌هایی که امروز روند منفی داشتند فردا بتواند همگام با سایر نمادها روند صعودی خود را شکل دهند. برای بازار فردا پیش بینی رشد پنج تا هشت هزار واحدی را خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اگر به نقشه بازار امروز نگاه کنید در سخن ابتدایی خود خواهید گفت که بازار رشد بیش از ده هزار واحدی داشته اما در واقع این طور نبود و شاخص کل بورس تنها ۴۴ واحد پیشروی کرد و دلیل آن نیز تأثیر منفی سه نماد بزرگ بازار یعنی فولاد، فملی و فارس بر روی شاخص کل بود.

در بازار امروز نمادهای گروه خودرویی، سرمایه گذاری و بانکی روند مثبتی را سپری کردند و در و برخی از نمادها گروه فلزی مانند فولاد، فجر و فخاس روند منفی داشتند اما در همین گروه نمادی مانند ذوب روند مثبتی را سپری کرد اما شاخص کل تنها را رشد اندکی بازار امروز را پایان داد.

ارزش معاملات نیز وضعیت مناسبی داشت و به محدوده سه هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان رسید، در بازار این روزها استقبال به سمت نمادهای برجامی قوی‌تر شده است و انتظارات در این گروه‌ها تقویت شده است، برای بازار فردا روند مثبتی را پیش بینی می‌کنیم و برآورد می‌شود گروه‌هایی که امروز روند منفی داشتند فردا بتواند همگام با سایر نمادها روند صعودی خود را شکل دهند. برای بازار فردا پیش بینی رشد پنج تا هشت هزار واحدی را خواهیم داشت.


کد خبر 596513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.