دانلود فیلم ابلق با لینک مستقیم (فیلم ابلق نرگس آبیار) کامل و با ترافیک نیم رایگان

دانلود فیلم ابلق با لینک مستقیم، دانلود فیلم ابلق با بازی الناز شاکردوست ، فیلم ابلق نرگس آبیار ، دانلود فیلم ایرانی ابلق، دانلود فیلم سینمایی ابلق نسخه کامل و با حجم نیم رایگان در ادامه مطلب امکان پذیر است.

فیلم ابلق به کارگردانی نرگس آبیار و تهیه‌کنندگی محمدحسین قاسمی یک فیلم ایرانی در ژانر اجتماعی محصول سال ۱۳۹۹ میباشد. در این فیلم بازیگرانی همچون بهرام رادان، الناز شاکردوست، هوتن شکیبا، مهران احمدی و گلاره عباسی به ایفای نقش میپردازند.

---------------------------

برای دانلود فیلم ابلق به لینک زیر مراجعه کنید

دانلود فیلم ابلق

----------------------------

درباره فیلم ابلق:

فیلم ابلق در مورد زنان و سکوت آن‌ها در جامعه است، سکوت در مقابل خشونت، بی احترامی، تبعیض، سختی کار و تعرض. ابلق مانند اکثر فیلم‌های دهه نود که سردمدار ژانر فلاکت و بدبختی در قشر پایین جامعه هستند، داستان خود را حول خانواده‌ای فقیر در محله‌ای به نام زورآباد روایت می‌کند.

این فیلم برخلاف آثار قبلی کارگردان که از لوکیشن‌های متنوع و متعددی بهره می‌برد، تک لوکیشن است و نرگس آبیار مهارتش را در فیلمی با جغرافیای محدود به لحاظ فضاسازی به رخ می‌کشد. البته فضا و اتمسفری که به خوبی تعریف نمی‌شود. فیلم در حاشیه شهر تهران رخ می‌دهد اما فضاسازی به‌نوعی است که انگار این بخش در یکی از دوردست‌ترین نقاط کشور به وقوع می‌پیوندد.

ابلق برخلاف تریلرهایش که سرنخ یک فیلم ترسناک یا اکشن و هیجانی را به مخاطب می‌دهد، یک درام پر فراز و نشیب است، فیلمی که با زوج بازیگر قدرتمندی که دارد (هوتن شکیبا و الناز شاکردوست که پیش از این در شبی که ماه کامل شد نیز خوش درخشیدند و در جشنواره امسال نیز جدا از ابلق، در تی تی نیز کولاک به پا کردند) داستانی سیاه و غم‌انگیز را در یکی از مناطق حاشیه‌ای به تصویر می‌کشد.

اسامی بازیگران ابلق

بهرام رادان، الناز شاکردوست، هوتن شکیبا، مهران احمدی، گلاره عباسی، گیتی معینی، شادی کرم رودی، امین میری، سیاوش حکمت شعار، علی نفیسی، الهه اذکاری، شیماء ملکیان، علی روزبهانی، سارا اردلان، سحر اسدی، الهام حسامی، محبوبه نریمی‌سا، مهتا محدث، هادی آقابزرگی، روح الله آبیار، سعید بیگی، عفت

خلاصه داستان ابلق

برای یک زن که در حاشیه شهری بزرگ با همسر و فرزندش زندگی می کند، ماجرایی رقم می خورد….

کارگردان: نرگس آبیار

تهیه کننده: محمدحسین قاسمی

دانلود فیلم ابلق با لینک مستقیم (فیلم ابلق نرگس آبیار) کامل و با ترافیک نیم رایگان

فیلم دوزیست به کارگردانی برزو نیک نژاد و تهیه کنندگی سعید خانی در ژانر اجتماعی محصل کشور ایران و در سال ۱۳۹۸ ساخته شده است. میباشد این فیلم یکی از پربازیگرترین فیلم های ساخته شده میباشد که بازیگرانی همچون جواد عزتی، هادی حجازی فر، پژمان جمشیدی و حضور مانی حقیقی به ایفای نقش میپردازند.

برای دانلود سریال بی گناه قسمت ۱ به لینک زیر مراجعه کنید

دانلود فیلم دوزیست

بازیگران فیلم دوزیست

جواد عزتی، هادی حجازی فر، ستاره پسیانی، الهام اخوان، مجید نوروزی، پژمان جمشیدی با حضور مانی حقیقی و سعید پورصمیمی

داستان فیلم دوزیست:

زیرآبی نری، زیر دست و پا له میشی.

دانلود فیلم ابلق با لینک مستقیم (فیلم ابلق نرگس آبیار) کامل و با ترافیک نیم رایگان

فیلم جنگ جهانی سوم به کارگردانی هومن سیدی محصول کشور ایران میباشد با سرمایه گذاری نماوا در فیلم جدید هومن سیدی بازیگران تازه کار نیز به ایفای نقش پرداخته اند از جمله بازیگران این فیلم میتوان به محسن تنابنده، ندا جبرئیلی، مهسا حجازی، نوید نصرتی، لطف‌الله سیفی و حاتم مشمولی اشاره کرد.

برای دانلود فیلم جنگ جهانی سوم به لینک زیر مراجعه کنید

دانلود فیلم جنگ جهانی سوم

بازیگران فیلم جنگ جهانی سوم

محسن تنابنده، ندا جبرئیلی، مهسا حجازی، نوید نصرتی، لطف‌الله سیفی و حاتم مشمولی از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم هنرنمایی کرده‌اند.

درباره فیلم جنگ جهانی سوم:

فیلم جنگ جهانی سوم تازه ترین اثر هومن سیدی هم به عنوان یکی از فیلم‌های بخش رقابتی افق ها در جشنواره ونیز حضور خواهد داشت.‌

جنگ جهانی سوم با سرمایه‌گذاری نماوا حال تولید شده و در واقع این اولین سرمایه‌گذاری یک پلتفرم در ساخت یک پروژه سینمایی است.

کد خبر 596422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.