عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۳ مردادماه

در این بسته خبری از جمع‌آوری بیش از ۱۹۶ تن زباله از کانال های اسلامشهر تا راه‌اندازی واحد علمی تخصصی شهرداری سنندج و استخدام ۲۰ آتش‌نشان در شهرداری گرگان را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

جمع‌آوری بیش از ۱۹۶ تُن زباله از کانال‌های اسلامشهر

بهزاد بذرگری، رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری اسلامشهر اعلام کرد: طی ۷ روز گذشته بیش از ۱۹۶ تُن زباله از کانال‌های این شهرستان جمع‌آوری شد.

راه‌اندازی واحد علمی تخصصی شهرداری سنندج

سید انور رشیدی، شهردار سنندج گفت: در راستای بهره‌مندی از توان نخبگان، فرهیختگان و اساتید دانشگاهی، واحد علمی تخصصی شهرداری سنندج در پارک شهدای ۲۸ دی این شهر راه اندازی شده است.

۲۰ آتش‌نشان در گرگان استخدام می‌شوند

محمدرضا سبطی، شهردار گرگان با اشاره به کمبود شدید مأمور آتش‌نشانی در این شهر گفت که برای حل موقت کمبود نیرو به زودی ۲۰ آتش نشان از طریق آزمون جذب می‌شوند.

شهرداری سمنان هفته دولت ۴۵ طرح افتتاح می‌کند

سید علی مرتضی‌نژاد، شهردار سمنان گفت: افتتاح ۴۵ طرح برای هفته دولت پیش‌بینی شد که مهمترین آن‌ها جاده سیلو به عنوان متصل کننده حلقه جنوبی کمربندی به مسکن مهر سمنان است.

آغاز احداث ۴۰ کیلومتر خط فیبر نوری اینترنت در ورامین

علیرضا مؤمنی، شهردار ورامین گفت: با هماهنگی‌های به وجود آمده با شرکت‌های حوزه تلفن همراه، احداث ۴۰ کیلومتر خط فیبر نوری اینترنت آغاز شده است که این پروژه، اقدام مهمی در راستای ایجاد زیر ساخت‌های اساسی در سطح شهر است.

جمع‌آوری روزانه ۲۵ تن نخاله ساختمانی در شهر قیدار

سید مصطفی موسوی، شهردار قیدار از جمع‌آوری روزانه ۲۵ تن نخاله ساختمانی در این شهر خبر داد.

کمتر از ۳۰ درصد اسدآبادی‌ها عوارض شهرداری پرداخت می‌کنند

بهرنگ دالوند، شهردار اسدآباد گفت: در شهر اسدآباد با وجود ۱۶ هزار خانوار، از ۱۰۰ درصد شهروندان و مودیان اسدآبادی کمتر از ۳۰ درصد خانوارها مقید به پرداخت عوارض شهرداری هستند.

برگزاری فوتبال ساحلی در سنندج

سەرکه‌وت نجفی، رئیس سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری سنندج با بیان اینکه توجه به توسعه ورزش نقش مهمی در ایجاد پویایی و نشاط اجتماعی در شهر دارد گفت: مسابقات فوتبال ساحلی به همت سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری سنندج برگزار می‌شود.

کد خبر 596419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.