گلایه شهروندان از کمبود باجه‌های شارژ اصفهان‌کارت + پاسخ مسئولان

شهروندان می‌گویند که تعداد دستگاه‌های شارژ اصفهان‌کارت در سطح شهر کم است و با توجه به افزایش جمعیت این کلان‌شهر، می‌طلبد تعداد این باجه‌ها افزایش یابد تا آنها بتوانند برای شارژ اصفهان‌کارت خود اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در راستای افزایش خدمات الکترونیک شهرها، در سال‌های گذشته بلیت‌های کاغذی اتوبوس جای خود را به کارت‌های الکترونیکی داد و کم‌کم با ارتقای فناوری‌ها، جایگاه این کارت‌ها در بین شهروندان نهادینه شد.

«اصفهان کارت» نیز چند سالی است که جایگزین بلیت‌های کاغدی اتوبوس و مترو در اصفهان شده است، اما با توجه به اینکه کارت‌های الکترونیک باید توسط دستگاه‌ها شارژ شود، تعداد این باجه‌های شارژ باید مورد توجه قرار گیرد.

در این بین تعدادی از شهروندان در تماس با خبرگزاری ایمنا اعلام کردند که تعداد دستگاه‌های شارژ اصفهان‌کارت در سطح شهر کم است؛ آنها می‌گویند با توجه به افزایش جمعیت این کلان‌شهر، می‌طلبد تعداد این باجه‌ها افزایش یابد تا شهروندان بتوانند برای شارژ اصفهان‌کارت خود اقدام کنند.

وجود ۸۰۰ نقطه شارژ اصفهان‌کارت در شهر اصفهان

بر اساس پیگیری‌های خبرنگار ایمنا، فرهاد گلی، مدیر دفتر اصفهان‌کارت در این خصوص اظهار کرد: در حال حاضر ۸۰۰ نقطه شارژ اصفهان‌کارت در سطح شهر اصفهان، خمینی‌شهر، بهارستان و برخوار برای شارژ کارت شهروندان وجود دارد که بیشتر این دستگاه‌ها در نزدیکی ایستگاه‌های اتوبوس و مترو قرار دارد.

وی ادامه داد: تعدادی از دستگاه‌های شارژ اصفهان کارت در فروشگاه‌ها از جمله سوپرمارکت‌ها، مغازه‌های لوازم‌التحریر و ورودی مراکز تفریحی مثل باغ گل‌ها و باغ پرندگان وجود دارد.

مدیر دفتر اصفهان‌کارت خاطرنشان کرد: در صورتی که شهروندان در محل خاصی کمبود و نقص مرکز شارژ این کارت را مشاهده کردند، می‌توانند از طریق تلفن ۱۳۷ پیشنهاد خود را جهت بررسی و اقدام اعلام کنند.

وی اضافه کرد: مشاغلی همچون سوپرمارکت‌ها و باجه‌های مطبوعاتی نیز که مایل به فروش شارژ اصفهان‌کارت با استفاده از دستگاه‌های پوز بانکی هستند، می‌توانند با مراجعه به دفتر اصفهان‌کارت درخواست خود را ثبت کنند.

کد خبر 596406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.