بررسی تدوین سند الزامات برنامه چهارم شهرداری تهران

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: اکنون وه یک فوریت «سند الزامات تدوین برنامه چهارم شهرداری تهران» مطرح می‌شود و این خواهش را داریم تا در ادامه مسیر کمیسیون‌ها نظرات خود را به کمیسیون برنامه و بودجه ارسال کنند تا بتوانیم جمع‌بندی مناسبی برای این موضوع داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد آخوندی امروز_ یک‌شنبه بیست و سوم مردادماه_ در هشتاد و پنجمین جلسه این شورا در جریان بررسی یک فوریتی طرح «سند الزامات تدوین برنامه چهارم شهرداری تهران»، اظهار کرد: وزارت کشور در پایان خرداد ماه سال جاری بخشنامه‌ای را ارسال کرد که در آن تاکید شده بود که برنامه‌های توسعه شهری باید چهار ساله و در دوره مدیریتی هر مدیریت شهری تنظیم شود.

وی ادامه داد: این دستور از این جهت ارائه شد که برنامه‌ها قابلیت رصد و پاسخگویی داشته و شهرداری در دوره مسئولیت بتواند پاسخگوی عملکردش باشد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه مهلتی شش ماهه جهت برنامه‌ریزی و تدوین این برنامه به شهرداری داده شده است، گفت: از سوی شورای اسلامی شهر تهران باید الزاماتی کلی برای تدوین برنامه مشخص می‌شد.

وی تصریح کرد: لذا همکاران ما در کمیته بودجه و نظارت مالی کمیسیون برنامه بودجه، سند الزامات تدوین برنامه چهارم شهرداری تهران را آماده و مکاتباتی را با رؤسای کمیسیون‌ها انجام دادند که در این خصوص طی دو هفته گذشته برخی از دوستان نظرات خود را ارائه و برخی دیگر نظرات خود را بعد از رأی‌گیری یک فوریت ارائه خواهند داد.

آخوندی افزود: اکنون یک فوریت «سند الزامات تدوین برنامه چهارم شهرداری تهران» مطرح می‌شود و این خواهش را داریم تا در ادامه مسیر کمیسیون‌ها نظراتشان را به کمیسیون برنامه و بودجه ارسال کنند تا بتوانیم جمع‌بندی مناسبی برای این موضوع داشته باشد و با توجه به محدودیت زمانی موجود شهرداری بتواند به سرعت در این زمینه کار را پیش ببرد.

کد خبر 596383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.