شکست‌ناپذیر مثل آنچلوتی در هفته‌های اول

در طی سال‌ها مربیگری در لیگ‌های مختلف، مربی ایتالیایی رئال مادرید تنها یک بازی افتتاحیه را واگذار کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از مارکا، رئال مادرید فصل ۲۰۲۲/۲۳ خود در لالیگا را با یک بازی خارج از خانه مقابل آلمریا که به تازگی صعود کرده، آغاز می‌کند.

چهار روز پس از قهرمانی در سوپرجام اروپا مقابل اینتراخت فرانکفورت در هلسینکی، لوس بلانکوس با کسب هر سه امتیاز در اندلس به دنبال شروعی امیدوارکننده در لالیگا خواهد بود.

تیم کارلو آنچلوتی پیش فصل خوبی را پشت سر گذاشته و بازیکنان این تیم به خوبی این فرصت را داشتند که برای مدت طولانی با هم کار کنند و نه مصدومیت جدی و نه جدایی بزرگ بازیکنان کلیدی رقم خورده تا رئال در بهترین شرایط پا به فصل جدید رقابت‌ها بگذارد.

سرمربی ایتالیایی این تیم، کارلو آنچلوتی، برای سومین بار در ورزشگاه پاور هورس روی نیمکت می‌نشیند. در دو دیدار قبلی خود، رئال مادرید در سال ۲۰۱۴ پنج بر صفر و یک سال بعد با نتیجه چهار بر یک پیروز شد. از بین بازیکنانی که در این دو مسابقه ۹ گل رئال را زده اند، تنها کریم بنزما همچنان در تیم حضور دارد.

در همین حال، بازی با آلمریا بیست و هفتمین بازی آنچلوتی در هفته اول یک لیگ خواهد بود. در کمال تعجب، سرمربی ایتالیایی تنها یک شکست در این ۲۷ بازی به ثبت رسانده و تیم‌هایش را به ۲۰ برد و ۵ تساوی رسانده است. تنها دفعه ای که آنچلوتی در هفته اول لیگ باخته در باشگاه میلان بوده است. در ۳۱ آگوست ۲۰۰۸، بولونیا با پیروزی دو بر یک موفق شد روسونری را شگفت زده کند. در آن فصل آنچلوتی با فاصله زیاد از تیم اینتر و ژوزه مورینیو، سوم شد.

فصل گذشته تیم او در ویتوریا در اولین بازی لیگی که با قهرمانی رئال مادرید نیز به پایان رسید، آلاوس را چهار بر یک شکست داد. رئال مادرید از سال ۲۰۰۸ که برند شوستر تیمش را به قهرمانی در لالیگا هدایت کرد و سال بعد نیز کاپلو موفق به انجام این کار شد، هیچگاه موفق نشده از عنوان قهرمانی خود در لالیگا دفاع کند.

برای یافتن مربی‌ای که دو جام متوالی لیگ را با رئال مادرید کسب کرده باشد، باید به سال ۱۹۸۹ برگردید، زمانی که لئو بینهاکر به سه قهرمانی متوالی با رئال مادرید در لالیگا دست یافت.

کد خبر 596353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.