ژاوی: انتظارات از بارسا بیش از اندازه بالا رفته

سرمربی بارسلونا اعتراف کرد که انتظارات در این فصل پس از ورود چند خرید بزرگ افزایش یافته و هواداران بارسا منتظر اتفاقات بزرگ هستند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از مارکا، ژاوی هرناندز پس از تساوی بدون گل بارسلونا مقابل رایو وایکانو در زمین خانگی تیمش در اولین بازی لالیگا ابراز ناامیدی کرد.

سرمربی بارسلونا اعتراف کرد که انتظارات در این فصل پس از ورود چند خرید بزرگ مانند روبرت لواندوفسکی که در اولین بازی رسمی خود موفق به گلزنی نشد، افزایش یافته و هواداران بارسا منتظر اتفاقات بزرگ هستند.

ژاوی در نشست خبری پس از بازی گفت: ناامید هستم و باید بگویم که ما انتظارات زیادی ایجاد کرده بودیم. باید بازی را به خوبی آنالیز کنیم، پیشرفت کنیم و به کار خود ادامه دهیم. رایو خیلی خوب دفاع کرد. خلق کردن موقعیت بیش از حد معمول برای ما سخت بود. شرم‌آور است زیرا می‌خواستیم به هواداران نشان دهیم که در مسیر درستی هستیم.

سرمربی بارسلونا ادامه داد: این شروعی ناامید کننده است، اما ما نیاز به صبر داریم. نیاز داشتیم که بهتر حمله کنیم و موقعیت ایجاد کنیم. بهترین بازی خود را انجام ندادیم اما این طور نیست که اکنون ناامید شده باشیم. ممکن است انتظارات کمی بالا رفته باشد که با گذشت زمان همه چیز در مسیر درست قرار می‌گیرد.

وی یادآور شد: من نمی‌خواهم به دنبال بهانه باشم. این فقط توضیحی است که می‌توانم درباره بازی بدهم. باید توقعات از ما بالا باشد و اتفاقاً زمانی که این طور باشد برای ما بهتر است. من اولین کسی هستم که این انتظارات و این سطح از توقع را پذیرفته‌ام. بیش از اندازه استرس داشتیم. عملکرد ما در زمین بازی خوبی نبود چرا که می‌توانستیم برنده این مسابقه باشیم.

ژاوی در رابطه با شرایط دی یونگ در بارسلونا و احتمال جدایی او نیز صحبت کرد: او یک بازیکن ذخیره نیست و نقشی کلیدی در تیم ما دارد. قبلاً هم این را گفته‌ام که دی یونگ برای ما بازیکن مهمی است. اگر او با ما باشد، بازیکنی خواهد شد که چیزهای زیادی به ما ارائه می‌کند. هدف ما کسب عناوین مختلف است و در این راه باید تلاش زیادی کنیم تا به نتیجه برسیم.

کد خبر 596345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.