۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۱
تمام کشور مدیون شهدا هستند

رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر تهران گفت: مقام معظم رهبری (مدظله) می‌فرمایند که «همه کشور و همه ملت در درجه اول مدیون شهدا و بعد مدیون خانواده ایشان هستند».

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی اقراریان، با اشاره به نطق پیش از دستور خود در روز سه شنبه، طی تذکری اظهار کرد: مقام معظم رهبری (مدظله) می‌فرمایند که «همه کشور و همه ملت در درجه اول مدیون شهدا و بعد مدیون خانواده ایشان هستند» و از این روی درگذشت همسر شهید اردستانی را تسلیت می‌گویم، البته فرزند شهید اردستانی از همکاران ما در شهرداری تهران هستند.

وی ادامه داد: شهرداری تهران توفیق دارد که جمع زیادی از خانواده‌های معزز شهدا را در مجموعه خود داشته باشد و امیدواریم که موضوع رسیدگی به مسئله تبدیل وضعیت خانواده شهدا و ایثارگران به فوریت دنبال شود.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران گفت: نکته دیگر مربوط به سخنان خارج از هرگونه عقلانیت یکی از سران فتنه است. یک مرزبندی بسیار جدی بین تمام دلسوزان کشور با جریان فتنه وجود دارد، اما آنچه که امروز شاهدش هستیم، بسیار غم‌انگیز است.

وی افزود: افرادی که عملکردشان در فتنه ۸۸ خسارات بسیار زیادی به کشور زد که مشکلات گوناگونی برای کشور ایجاد کرد، امروز به شهدایی حمله می‌کنند که امنیت این کشور مدیون ایشان است و البته در این چند روز ملت شریف ایران نسبت به این بی‌احترامی به زیبایی موضع گیری کردند.

وی تصریح کرد: اما چرا جریان فتنه که ریشه آن را باید در کشورهایی مانند آمریکا و انگلستان و رژیم صهیونیستی جست‌وجو کرد امروز در این موقعیت نسبت به شهدای مدافع حرم بیانیه می‌دهد؟، چرا در این مقطع از تاریخ؟ آنچنان که در سال ۸۸ وقتی که ایران به شرایطی نزدیک می‌شد که بتواند یک توافق با عزتی را که در آن منافع ملی ما تأمین شود، جریان فتنه آمد و به توافق ضربه زد.

اقراریان خاطرنشان کرد: شهروندان خوب ایران به ویژه شهروندان تهران بدانند، امروز هم در این مقطع در شرایطی که دولت تلاش می‌کند تا بتواند تحریم‌های ظالمانه دشمن را از طریق مذاکره مقتدرانه، به نتیجه برساند، شاهدیم که جریان فتنه چراغ سبز به دشمن نشان می‌دهد تا دشمن مسیر خود را ادامه دهد.

وی گفت: دست شما برای ملت ایران رو شده و مشخص است که چه اهدافی را دنبال می‌کنید و لذا پیشنهاد من به برخی شخصیت‌های سیاسی که امروز مفقودالاثر شدند این است که مرزبندی خود را با فتنه مشخص کنند.

کد خبر 596286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.