آمادگی پایانه‌های مسافربری تبریز برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری تبریز گفت: در ایام محرم و صفر، پایانه‌های مسافربری این کلان‌شهر آمادگی کامل برای خدمات‌رسانی به مسافران و زائران اربعین حسینی را دارد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری تبریز، احمد زارعی اظهار کرد: تمام شرکت‌های مسافربری و عوامل اجرایی سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری تبریز در ایام پایانی ماه صفر آماده خدمات‌رسانی ویژه به مسافران و زائران هستند.

وی ادامه داد: از مسافران می‌خواهیم برای داشتن سفری مطمئن و امن و جلوگیری از سوءاستفاده‌های احتمالی، از تهیه بلیت خارج از شبکه‌های بلیت‌فروشی مجاز خودداری کنند.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری تبریز با بیان اینکه خرید بلیت تنها از گیشه‌های بلیت‌فروشی داخل پایانه مرکزی یا از طریق سایت اینترنتی مجاز است، گفت: چنانچه مسافری غیر از محل‌های یاد شده بلیت تهیه کند، در صورت بروز هر گونه اتفاق، هیچ قانون و بیمه‌ای از مسافر حمایت نمی‌کند.

وی با بیان اینکه رعایت تمام دستورالعمل‌های بهداشتی جلوگیری از شیوع کرونا در اتوبوس‌ها الزامی است، اضافه کرد: با به‌کارگیری توانمندی موجود و حضور نیروهای انسانی و کارشناسان در پایانه مسافربری، جابه‌جایی مطلوب و ایمن زائران اربعین همچون سال‌های گذشته به نحو احسن انجام می‌شود، لذا تمام پایانه‌های مسافربری شهرداری تبریز از آمادگی کامل برای خدمات‌رسانی به مسافران و زائران اربعین برخوردار است.

کد خبر 596267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.