خلاقیت، ابزار اصلی توسعه تبریز هوشمند

قائم‌مقام شهردار تبریز گفت: داشتن روابط منسجم درون‌سازمانی و نهادینه‌کردن خلاقیت، ابزار اصلی رسیدن به تولید محصولات جدید و موثر در توسعه تبریز هوشمند است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری تبریز، محبوب تیزپاز با حضور در سازمان فناوری اطلاعات، از نزدیک در جریان عملکرد واحدهای مختلف سازمان قرار گرفت و با اشاره به رسالت اصلی سازمان فناوری، اظهار کرد: این سازمان با توجه به دارا بودن ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های علمی، توان ایفای نقش مؤثری در شهرداری و شهر تبریز دارد که با برنامه‌ریزی و نظارت دقیق بر نحوه ارائه خدمات، می‌تواند خالق فرصت‌هایی طلایی برای بهبود مدیریت شهری باشد.

وی با بیان اینکه یکی از حوزه‌های پراهمیت در زمینه هوشمندسازی کلان‌شهر تبریز، نوآوری است، افزود: به منظور حرکت به سمت تبریز هوشمند باید در زمینه رفع چالش‌های شناخته شده شهر در رابطه با شهروند و نوع خدمات ارائه شده، با نگاهی عمیق‌تر و نوآورانه‌تر اقدام کرد.

قائم‌مقام شهردار تبریز با تاکید بر تعامل و هماهنگی میان واحدهای مختلف شهرداری، خاطرنشان کرد: برای طی مسیر توسعه، ضمن ارتقای سیستم‌های هوشمند خدمات‌رسان، لازم است همه واحدهای شهرداری نیز هماهنگ و در این مسیر گام بردارند.

وی ادامه داد: اعتمادسازی و شفافیت در انجام وظایف سازمانی اصل مهم و اساسی در پیشرفت و تعالی اهداف است.

تیزپاز، داشتن روابط منسجم درون‌سازمانی و نهادینه‌کردن خلاقیت را ابزار اصلی رسیدن به تولید محصولات جدید و مؤثر در توسعه تبریز هوشمند دانست و افزود: با همکاری ارگان‌های ذی‌ربط نسبت به تقویت و توسعه زیرساخت‌های شهر هوشمند اقدام شود تا نتیجه آن به صورت عینی و واضح برای شهروندان ملموس شود.

کد خبر 596253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.