مشکلات مالی، علت تاخیر در پروژه‌های عمرانی خرم‌آباد

شهردار خرم‌آباد در خصوص تاخیر در اجرای بعضی طرح‌های عمرانی گفت: با توجه به اینکه بیشتر پروژه‌ها از محل اعتبارات جاری شهرداری تامین می‌شود، با مشکل درآمدی مواجه هستیم.

به گزارش ایمنا، سعید فتوحی از پیشرفت ۸۰ درصدی پروژه دفع آب‌های سطحی محله میدان تیر خبر داد و با اشاره به ضرورت دفع و جمع آوری آب‌های سطحی در مرکز استان، اظهار کرد: شهرداری هر ساله و در زمان بارندگی‌ها با دو چالش مهم و حادثه خیز در گلدشت و میدان تیر مواجه بود که طرح دفع آب‌های سطحی در سه راه گلدشت در سال گذشته اجرا و تکمیل شد و مشکلی در آن منطقه دیگر نخواهیم داشت.

وی افزود: دفع آب‌های سطحی در میدان تیر نیز در سال‌های گذشته موجب مشکلاتی برای مردم بخصوص در سیل ۹۸ شد که این موضوع را در سال ۱۴۰۰ در دستور کار قرار داده و عملیات دفع و جمع آوری آب‌های سطحی را آغاز کردیم.

شهردار خرم‌آباد با بیان اینکه این پروژه در حال حاضر در دست اجراست و تلاش می‌شود در کوتاه‌ترین زمان تکمیل شود، خاطرنشان کرد: برآورد اولیه این پروژه که از محل اعتبارات جاری شهرداری تأمین می‌شود چهار میلیارد تومان مصوب شده که تا این مرحله سه میلیارد تومان هزینه شده است.

فتوحی ادامه داد: این پروژه در حال حاضر در دست اجراست و ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد طول آن نیز ۶۰۰ متر از رودخانه خرم رود تا نوبهار یک می‌باشد.

وی ابراز امیدواری کرد این طرح مهم به زودی به پایان می‌رسد و قطعاً در بارندگی‌های پیش رو مشکلی در منطقه نخواهیم داشت.

شهردار خرم‌آباد در خصوص آخرین وضعیت تغییر هندسی میدان باستان، تاکید کرد: با توجه به اینکه در گذشته تصادفات بیشماری در آن منطقه رخ می‌داد تغییر هندسی و ترافیکی میدان باستان و احداث بلوار سردار شهید میررضایی با تأیید شورای ترافیک استان آغاز شد.

فتوحی تصریح کرد: در این تغییر هندسی بلوار، میدان جدید، پارکینگ و سرویس‌های بهداشتی پیش‌بینی شده که با سرعت مطلوبی در حال اجرا است.

منبع: خبرآنلاین

کد خبر 596235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.