استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم‌نهاد در حوزه‌ ازدواج و اشتغال

استاندار اصفهان با اشاره به فعالیت‌های متفاوتی که در حوزه ورزش و جوانان، ازدواج و اشتغال انجام شده است، گفت: در حوزه ازدواج جوانان که یکی از دغدغه‌های مهم جامعه است با پیگیری بعضی از برنامه‌های فرهنگی می‌توان حمایت‌هایی انجام داد تا سازمان‌های مردم‌نهاد نیز به شکل ویژه‌ فعالیت‌ کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدرضا مرتضوی صبح امروز _یکشنبه بیست‌وسوم مردادماه_ در پنجاه‌ودومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان اصفهان، اظهار کرد: در خصوص پشتیبانی از فعالیت‌های حوزه جوانان، دو موضوع باید مورد توجه قرار گیرد، نخست ظرفیت‌های قانونی که فرصت و توان استفاده از آن برای تشکیل صندوق جوانان را فراهم می‌کند تا از مأموریت‌های این حوزه و برنامه‌ریزی‌های استان پشتیبانی شود.

وی موضوع دوم را استفاده از ظرفیت خیران و پشتیبانی‌های مردمی در این سطح دانست و افزود: هدف از این مشارکت حمایت از سیاست‌های ترجیحی حاکمیت است، بنابراین باید در جلسه بعدی در این زمینه به جمع‌بندی برسیم و با رفع مشکلات، وارد فازهای بعدی شویم.

استاندار اصفهان تاکید کرد: در صورتی که پشتیبانی مالی و به‌کارگیری ظرفیت‌ها و امکانات لازم برای کمک به سازمان‌های مردم‌نهاد در انجام مأموریت‌های آنها اتفاق نیفتد، دور هم جمع شدن ما معنایی نخواهد داشت.

وی با اشاره به فعالیت‌های متفاوتی که در حوزه ورزش و جوانان، ازدواج و اشتغال در این دولت انجام شده است، خاطرنشان کرد: در بعضی از این بخش‌ها توصیه می‌شود که کار توسط مجموعه‌های مردمی اتفاق بیفتد و پیشران آن مجموعه سمن‌ها و سازمان‌هایی باشند که به شکل افتخاری در این حوزه فعالیت می‌کنند.

مرتضوی پشتیبانی مالی برای پروژه‌های مهم در این بخش را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: تشکیل صندوق‌ها نیز از همین زاویه مورد توجه قرار گرفته است تا بتوانیم کار متفاوتی انجام دهیم به عنوان مثال در حوزه ازدواج جوانان که یکی از دغدغه‌های مهم جامعه است با پیگیری بعضی از برنامه‌های فرهنگی می‌توان حمایت‌هایی انجام داد که سازمان‌های مردم‌نهاد نیز به شکل ویژه فعالیت کنند.

وی تاکید کرد: اگر دست حاکمیت پشت این حمایت‌های مالی قرار گیرد اتفاقات دیگری که تاکنون نیفتاده است نیز رخ خواهد داد.

کد خبر 596215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.