اولین واکنش مهدی‌تارتار به تساوی برابر پرسپولیس+عکس

درحالی‌که سرمربی ذوب‌آهن شب گذشته به دلیل محرومیت از حضور در نشست خبری منع شده بود، در فضای مجازی به تساوی برابر پرسپولیس واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شب گذشته در ادامه رقابت‌های لیگ برتر تیم‌های پرسپولیس و ذوب‌آهن به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل خاتمه یافت. تساوی بدون گل درحالی برای ذوبی‌ها رقم خورد که آن‌ها از حدود دقیقه ۵۰ با اخراج نادر محمدی ۱۰ نفره شدند و کار سختی را برابر تیم پرسپولیس داشتند.

پس از پایان مسابقه مهدی تارتار سرمربی گاندوها که اجازه حضور در نشست خبری را به دلیل محرومیت نداشت، در فضای مجازی به تساوی برابر قرمزهای پایتخت واکنش نشان داد. او در پستی اینستاگرامی خود نوشت:

«از همه بازیکنان تلاشگر و اعضای کادر زحمتکش بابت نمایش جسورانه‌شان در دیدار هفته اول تشکر می‌کنم و قدردان حمایت هواداران هستم. فارغ از نتیجه، این نمایشی بود که نشان داد رویکرد ذوب‌آهن در فصل جدید چطور خواهد بود؛ تلاش تا آخرین لحظه. شما نشان دادید که هیچ اتفاقی یارای مقابله با عزم راسخ ما را نخواهد داشت. هرچند که برای کسب پیروزی وارد زمین شدید اما همین نمایش بی‌توجه به نتیجه، شایستگی‌تان را به فوتبال ایران نشان داد. اما این تنها شروع کار است و در ادامه -با تلاش بیشتر- باید بهتر و بهتر شویم. ما در کنار یکدیگر قدرتمند هستیم و تا پایان فصل از باشگاه تا تیم، از کادر فنی تا بازیکنان و از اعضای تیم تا هواداران، باید متحد بمانیم و این رمز موفقیت ما خواهد بود. همچنین لازم می‌دانم به اعضای تیم میهمان خسته نباشید بگویم.»

در ادامه پست منتشر شده از سوی سرمربی ذوب‌آهن را مشاهده می‌کنید:

اولین واکنش مهدی‌تارتار به تساوی برابر پرسپولیس+عکس

کد خبر 596198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.