درخواست عجیب قوه قضائیه از وزارت صمت/واردات پارچه رومبلی را متوقف کنید!

نامه منتشرشده در فضای مجازی حاکی از واردات پارچه رومبلی به کشور است؛ به همین دلیل قوه قضائیه طی نامه‌ای از وزارت صمت درخواست کرده است تا هرچه سریع‌تر واردات پارچه رومبلی را متوقف کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روز گذشته نامه‌ای در فضای مجازی منتشر شد که محتوای آن حاکی از واردات پارچه رومبلی به کشور بود. در این نامه سعید عمرانی، معاون قضائی دادستان کل کشور و رئیس دبیرخانه ستاد مرکزی پیگیری اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه، از وزارت صمت درخواست کرد تا واردات پارچه رومبلی را هرچه سریع‌تر متوقف کند. متن این نامه به شرح زیر است:

«حتی بعضی از پارچه‌های مذکور بدون آستری نیز در بازار موجود می‌باشد.

در صورت واردات رویه پارچه‌های رومبلی عملاً تمامی تولیدکنندگان پارچه رومبلی متضرر شده و نه تنها همه حمایت‌های قبلی مسئولین کشور بی اثر خواهند گردید بلکه آثار مالی و خسارات مترتبه ناشی از واردات رویه به مراتب بیشتر از واردات پارچه لمینت شده (کامل) خواهد بود که با توسل به این شیوه واردات توسط عده که خود را به عنوان تولیدکننده داخلی معرفی می‌نمایند موجبات ورشکستگی کارخانجات تولیدکننده پارچه رومبلی داخلی (که ۱۰۰% فرآیند تولید داخلی سازی شده می‌باشد) و بیکاری هزاران کارگر را در پی خواهد داشت.

جهت مزید استحضار دو نمونه از پارچه‌های رومبلی (با آستری لمینت شده و بدون آستری) به پیوست تقدیم حضور می‌گردد. دستور فرمائید به طور جدی از واردات پارچه رومبلی و پارچه رویه آن جلوگیری گردد. اعلام نتیجه موجب امتنان است.»

درخواست عجیب قوه قضاییه از وزارت صمت/ واردات پارچه رومبلی را متوقف کنید!

کد خبر 596197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.