پروازهای اربعین از ۲۰ شهریور آغاز می‌شود/فروش بلیت در اپلیکیشن‌ها ممنوع است

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: عملیات پروازی اربعین حسینی از بیستم شهریورماه آغاز می‌شود و سی‌ویکم این ماه پایان خواهد یافت.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، میراکبر رضوی با اشاره به تشکیل اولین جلسه ستاد پروازهای اربعین ۱۴۰۱ با حضور رئیس سازمان هواپیمایی کشوری و مدیران صنعت حمل و نقل هوایی اظهار کرد: در این جلسه بر ایجاد هواپیمای پشتیبان، پاسخ‌گویی به موقع به مسافران و معرفی یک نماینده تام‌الاختیار در فرودگاه‌های نجف و بغداد تاکید شد.

وی با بیان اینکه پروازهای اربعین امسال از ۲۲ فرودگاه داخلی به مقاصد نجف و بغداد انجام خواهد شد، افزود: پروازهای عتبات فرودگاه امام هم از ترمینال سلام انجام می‌شود.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری بر ممنوع بودن پروازهای چارتری در ایام اربعین تاکید کرد و گفت: فروش بلیت پروازهای اربعین در دفاتر خدمات مسافرت هوایی و سایر اپلیکیشن‌ها ممنوع است و صرفاً سایت شرکت‌های هواپیمایی، مجازند بلیت ارائه کنند.

همچنین رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی چندی پیش درخصوص قیمت بلیت‌های اربعین گفت: قیمت بلیت هواپیما همان شش میلیون تومان و قطار هم فعلاً ۲۵۰ هزار تومان است که قیمت نهایی اتوبوس و قطار را از طریق رسانه ملی به مردم اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

کد خبر 596171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.