احداث ۴۰ کیلومتر خط فیبر نوری اینترنت در ورامین

شهردار ورامین از آغاز احداث ۴۰ کیلومتر خط فیبر نوری اینترنت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایمنا، علیرضا مؤمنی در نشست با اصحاب رسانه با بیان اینکه نوسازی ناوگان موتوری شهرداری یکی از اولویت‌هایی است که در شهرداری ورامین پیگیری می‌شود، اظهار کرد: در این راستا فرآیند خرید ۲۰ دستگاه نیسان آغاز شده است و به زودی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه ۲۰ برنامه در قالب سامانه نشاط و شادی در ایام تابستان در محلات مختلف با اولویت مناطق حاشیه‌ای ورامین برگزار شده است، افزود: این برنامه‌ها با نظرسنجی‌های انجام شده مورد رضایت شهروندان بوده است.

شهردار ورامین در خصوص تیم والیبال و تکواندو این شهر، خاطرنشان کرد: در این خصوص چندین جلسه برگزار شد و با اقدامات انجام شده هزینه ابتدایی حضور در لیگ از سوی شهرداری ورامین به حساب فدراسیون واریز شده است.

مؤمنی با بیان اینکه در سیلاب اخیر در فیروزکوه از تمام توان و امکانات برای یاری رسانی به این شهرستان استفاده شده است، تصریح کرد: شهرداری ورامین جزو نخستین شهرداری‌ها بود که با حضور در روستای مزداران فیروزکوه، با تجهیزات و اکیپ‌های مختلف به کمک مردم شتافتند.

وی گفت: با هماهنگی‌های به وجود آمده با شرکت‌های حوزه تلفن همراه، احداث ۴۰ کیلومتر خط فیبر نوری اینترنت آغاز شده است که این پروژه، اقدام مهمی در راستای ایجاد زیرساخت‌های اساسی در سطح شهر است.

منبع: مهر

کد خبر 596148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.