ارائه خدمات به مناطق محروم آران‌وبیدگل

شهردار آران و بیدگل از خدمات‌دهی بیشتر شهرداری به مناطق محروم شهر خبر داد و گفت: تاکنون خدماتی از قبیل دفتر خدمات‌رسانی شهری، آسفالت معابر، سنگ فرش و ساماندهی پسماند را در منطقه یحیی‌آباد داشته‌ایم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محسن صانعی بعد ظهر امروز شنبه_بیست‌ودوم مردادماه_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به سیاست‌های دولت و تاکید مقام عالیه دولت در شهرستان آران و بیدگل، شهرداری عزم جدی برای خدمت‌رسانی به مناطق محروم دارد.

وی با اشاره به برخی از خدمات ارائه شده به ساکنان این مناطق، افزود: دفتری در این منطقه با چهار نفر از کارکنان شهرداری آران و بیدگل تأسیس کرده‌ایم تا خدمات مطلوب به ساکنان منطقه ارائه شود.

شهردار آران و بیدگل با بیان اینکه درآمد و عایدی شهرداری از این منطقه ناچیز بوده است، خاطرنشان کرد: شهرداری با توجه به رسالت ذاتی خود ارائه خدمات را ادامه داده است و تاکنون خدماتی از قبیل دفتر خدمات‌رسانی شهری، آسفالت معابر، سنگ فرش و ساماندهی پسماند را در منطقه یحیی‌آباد داشته‌ایم.

صانعی اضافه کرد: برخی افراد فضای مجازی را تبدیل به فضای رعب و وحشت کرده‌اند که متولی امر باید صیانت این محیط را بیشتر کرده و به این موضوع رسیدگی کنند.

وی با بیان اینکه تلاش داریم ارائه خدمات شهرداری به مناطق محروم یحیی‌آباد را افزایش دهیم، خاطرنشان کرد: در خصوص آسفالت معابر و کوچه‌های این منطقه، اقدامات و فعالیت‌های بسیار خوبی از طرف شهرداری آران و بیدگل انجام شده که بعضی از این خدمات با همکاری نهادهای دیگر انجام شده است.

شهردار آران و بیدگل با اشاره به ارائه خدمات شهری شهرداری آران و بیدگل به ساکنان یحیی‌آباد، گفت: لایروبی رودخانه، ترمیم و احداث بلوک فرش معابر از جمله دیگر خدمات شهرداری به این منطقه بوده است.

صانعی با بیان اینکه خبرنگاران پل ارتباطی میان مسئولان و مردم هستند، افزود: خبرنگار باید صداقت، صراحت و شفافیت را با چاشنی انصاف در هم بیامیزد، رسالت خود را به بهترین نحو انجام دهند و برای رفع چالش‌های منطقه تلاش کند.

کد خبر 596116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.