باقری: کودک‌کشی نشانه هراس صهیونیست‌ها است

معاون سیاسی وزیر امور خارجه گفت: کودک‌کشی به هنجار حکمرانی صهیونیست‌ها تبدیل شده و نشان دهنده هراس راهبردی صهیونیست‌ها نسبت به آینده است.

به گزارش ایمنا، علی باقری در این دیدار با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین، اظهار کرد: کودک کشی به یک هنجار حکمرانی صهیونیست‌ها تبدیل شده و نشان دهنده هراس راهبردی صهیونیست‌ها نسبت آینده است.

وی با تاکید بر اینکه کودک کشی در هر معیار و ملاک انسانی محکوم است، تصریح کرد: صهیونیست‌ها به خوبی دریافته‌اند که تهدید راهبردی علیه اشغالگران در درون سرزمین‌های اشغالی با محوریت نسل نوظهور است.

معاون سیاسی وزیر امور خارجه با تاکید بر اینکه موضوع فلسطین تاریخ انقضا ندارد و فلسطین همواره اولویت نخست جهان اسلام است، افزود: دولت‌های اسلامی باید بیش از پیش به حمایت و پشتیبانی از ملت فلسطین را در عرصه‌های مختلف بپردازند.

معاون وزیر خارجه قطر نیز در این دیدار با اشاره به مشترکات دو کشور، بر روابط رو به رشد دولت قطر و جمهوری اسلامی ایران در همه ابعاد تاکید کرد.

محمد بن عبدالعزیز الخلیفی معاون وزیر خارجه قطر در امور منطقه‌ای در دیدار ظهر شنبه با معاون سیاسی وزارت امور خارجه درباره مسائل دوجانبه، اوضاع منطقه و تحولات بین‌المللی بحث و گفت‌وگو کرد.

منبع: ایرنا

کد خبر 596106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.