تصویب طرح جاده جلوان در شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان

معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان گفت: در جلسه شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان اصفهان که به ریاست استاندار برگزار شد، جاده جلوان به تصویب این شورا رسید تا یکی دیگر از گره‌های کور اصفهان گشوده شود.

وحید مهدویان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شرایط نامناسب دسترسی محله‌های حصه و جلوان، سبب ایجاد محیطی ناایمن برای ساکنان این دو محله شده است، از این رو در نخستین روزهای کاری و قبل از اینکه درخواستی از سوی شهروندان ارائه شود، با توجه به شناخت قبلی این محل و اولویت شهردار اصفهان در رفع مشکلات مردم مناطق محروم، رسیدگی به وضعیت جاده جلوان در دستور کار معاونت شهرسازی و معماری قرار گرفت.

وی افزود: روز چهاردهم مهرماه سال گذشته یعنی ۱۰ روز پس از آغاز فعالیت من در معاونت شهرسازی و معماری شهرداری، موضوع درخواست رسیدگی به وضعیت جاده جلوان با تاکید بر اهمیت موضوع که شرایط نامناسبی را برای ساکنان محله‌های حصه و جلوان به‌وجود آورده و موجب ناامنی آنها شده است، به انضمام توجیهات فنی، مکاتبه‌ای با اداره کل راه و شهرسازی استان انجام دادم تا اینکه پس از چندین جلسه کارشناسی، اسفندماه سال گذشته این درخواست به تصویب کارگروه امور زیربنایی استان به ریاست استاندار رسید.

معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان تصریح کرد: بر اساس مصوبه کارگروه امور زیربنایی استان، جاده شمالی جنوبی موسوم به جاده مرگ، با عرض ۲۴ متر و جاده شرقی غربی با عرض ۳۶ متر تعیین و مقرر شد با توجه به خارج از محدوده شهر بودن، پس از تأیید جهاد کشاورزی، مراتب در شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان مطرح و متعاقب تصویب در این شورا که عالی‌ترین و مرجع قانونی استان است و ابلاغ به شهرداری، اجرایی شود.

وی ادامه داد: با انجام پیگیری‌های لازم در نهایت روز ششم اردیبهشت سال جاری، از طریق اداره کل راه و شهرسازی، استعلام مربوطه از اداره کل جهاد کشاورزی انجام شده است.

مهدویان خاطرنشان کرد: روز گذشته _شنبه، بیست‌ودوم مردادماه_ در جلسه شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان اصفهان که به ریاست استاندار برگزار شد، جاده جلوان به تصویب این شورا رسید تا یکی دیگر از گره‌های کور اصفهان گشوده شود.

کد خبر 596059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.