عصرانه خبری  شهرهای ایران در ۲۲ مردادماه

در این بسته خبری از احداث و تکمیل کمربندی جنوبی تا آغاز روند بازگشایی‌های اخطی بجنورد و مسابقات فوتبال ساحلی در سنندج را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری استان حوزه را مرور می‌کنیم.‌

احداث و تکمیل کمربندی جنوبی در اولویت است

علیرضا مؤمنی، شهردار ورامین گفت: احداث و تکمیل پروژه‌های زیرساختی مانند احداث پارک غدیر، پارک آرونی و تکمیل کمربندی جنوبی شهر از اولویت‌های اصلی شهرداری ورامین است.

آسفالت معابر گنبدکاووس

سید علی اصغر موسوی، شهردار گنبدکاووس گفت: امسال با اعتبار تقریبی دو هزار میلیارد ریال که در بودجه ۱۴۰۱ شهرداری پیش بینی شده، ۲۱۰ هزار مترمربع از خیابان‌ها و معابر این شهر آسفالت یا بُتن‌ریزی می‌شود.

آغاز روند بازگشایی‌های خطی بجنورد از قسمت شمالی شهر

جواد حمیدی، شهردار بجنورد از نخستین بازگشایی خطی شهر در محدوده محور شمالی شهر خبر داد و گفت: این بازگشایی در محور شمالی و در مسیر کمربندی ۳۲ متری شمالی به طول یک کیلومتر در حال انجام است.

کاهش بدهی شهرداری اردبیل

محمود صفری، شهردار اردبیل گفت: بدهی شهرداری را در یک سال اخیر به کمتر از ۳۰۰ میلیارد تومان کاهش یافته داده‌ایم.

آغاز به کار ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرداری شیروان

ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرداری شیروان برای نخستین بار فعالیت خود را آغاز کرد.

مسابقات فوتبال ساحلی در سنندج

سه‌رکه‌وت نجفی، رئیس سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری سنندج از برگزاری مسابقات فوتبال ساحلی در سنندج خبر داد.

ساماندهی فضای سبز بوستان شهید زرند

علی ضیاءالدینی، شهردار زرند گفت: ساماندهی بوستان شهید زرند در قالب افزایش بهبود کیفی فضای سبز، هرس و فرم‌دهی درختان، حذف درختان خشکیده، لایروبی جوی‌های سطح بوستان‌ها و پاکسازی فضاهای سبز انجام می‌شود.

کد خبر 596053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.