طراحی تابلوهای جدید معابر شهری به نام شهدا در قم

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به طراحی جدید تابلوهای معابر شهری به نام شهدا، گفت: یکی از وجوه این اقدام شهرداری قم مقابله با جنگ شناختی دشمن در تضعیف عقاید و فرهنگ بومی جامعه است.

به گزارش ایمنا، مصطفی ملایی اظهار کرد: در خلال نام‌گذاری اسامی معابر و کوچه‌های شهری به نام مقدس شهدا، سند هویتی نیز به خانواده شهدا اهدا می‌شود.

وی ادامه داد: طراحی تابلوهای هوشمند شهدا را یک اقدام ارزشمند و به‌جا از شهرداری قم است، یکی از مزیت‌ها و ویژگی‌های این قبیل اقدامات فرهنگی، بار شناختی آن در شرایطی است که دشمنان تمام امکانات و ظرفیت خود را برای خدشه واردکردن بر اعتقادات دینی و ارزش‌های الهی ملت ایران پای‌کار آورده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم گفت: در وضعیتی که دشمن تلاش خود را برای تضعیف عقاید شهروندان به‌کار بسته است، این قبیل اقدامات سبب تلطیف و توجه بیشتر شهروندان به ارزش‌ها و آرمان‌های دفاع مقدس می‌شود.

وی افزود: رونمایی و نصب تابلوهای هوشمند و مصور شهدا می‌تواند یاد و خاطره شهدا را دوباره زنده کند و علاوه‌بر این اطلاعات جامعی از شهدا نیز در اختیار شهروندان قرار دهد.

کد خبر 596037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.