حضور فعال کمیته اطلاع‌رسانی شهرداری یزد در حادثه سیل اخیر

رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: با وقوع حادثه سیل در شهر یزد نهادهای مختلفی برای خدمت و امدادرسانی پای کار آمدند، از جمله کمیته اطلاع‌رسانی شهرداری که در کنار دیگر ارگان‌ها، سازمان‌ها و کارکنان شهرداری شبانه روز در حال فعالیت بودند.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر یزد عزیزالله سیفی اظهار کرد: با وقوع حادثه سیل در شهر یزد نهادهای مختلفی برای خدمت و امدادرسانی پای کار آمدند، از جمله کمیته اطلاع‌رسانی شهرداری که در کنار دیگر ارگان‌ها، سازمان‌ها و کارکنان شهرداری، شبانه روز در حال فعالیت بودند.

وی ادامه داد: اطلاع‌رسانی به شهروندان در خصوص معابر و خیابان‌های مسدود شده، مکان‌های پر خطر، آب گرفتگی‌ها، فرونشست‌ها و همچنین انتقال خبر به صورت برخط و تولید کلیپ از روند خدمت‌رسانی و اقدامات شهرداری به شهروندان از جمله فعالیت‌های کمیته اطلاع‌رسانی شهرداری در حادثه سیل اخیر بود که تشکیل این کمیته و عملکرد آن در زمان بحران قابل تقدیر است.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: در حال حاضر هم سامانه ۱۳۷ شهرداری یزد همچنان در حال فعالیت بوده است و آماده دریافت مشکلات مردمی برای رفع خطر و مشکلات پیش‌رو است.

کد خبر 596033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.