حفاری تونل توسعه شرقی خط ۴ متروی تهران طبق برنامه

مجری خط چهار متروی تهران گفت: عملیات حفاری تونل‌های دسترسی به تونل اصلی پروژه توسعه شرقی این خط در حال پیگیری است و پیشرفت فاز نخست این طرح، مطابق با برنامه زمان‌بندی شده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری تهران، علی عدلی اظهار کرد: پروژه توسعه شرقی خط چهار متروی تهران به طول تقریبی ۱۱ کیلومتر از ایستگاه شهید کلاهدوز آغاز شده است و تا محدوده دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال ادامه دارد.

وی ادامه داد: توسعه شرقی خط چهار متروی تهران مناطق چهار، هشت و ۱۳ را تحت پوشش قرار خواهد داد که فاز نخست آن از ایستگاه شهید کلاهدوز تا تقاطع بزرگراه‌های شهید سلیمانی و شهید باقری به طول بیش از چهار کیلومتر در حال اجرا است.

مجری خط چهار متروی تهران گفت: فاز نخست پروژه توسعه شرقی این خط شامل چهار ایستگاه است و در حال حاضر تونل‌های دسترسی به تونل اصلی طرح در حال حفاری است.

به گزارش ایمنا، بر اساس برآوردهای انجام شده در افق سال ۱۴۲۰، از مجموع کل مسافران خط چهار در این سال که رقمی در حدود دو میلیون نفر تخمین زده می‌شود، ۲۵ درصد آنها مراجعه‌کنندگان به ایستگاه‌های توسعه شرقی این خط را تشکیل می‌دهند که این امر گویای اهمیت ساخت و توسعه بخش شرقی این خط است.

توسعه شرقی خط چهار متروی تهران در نهایت محله‌های تهران‌نو، تهرانپارس (شرقی و غربی)، دردشت، حکیمیه، میدان شقایق، میدان شاهد، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال و دانشگاه شهید عباسپور را تحت پوشش خود قرار خواهد داد.

کد خبر 595981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.