پارکینگ طبقاتی محمدشهر احداث می‌شود

شهردار محمد شهر گفت: احداث پارکینگ طبقاتی علاوه بر ایجاد درآمد پایدار، رفع مشکل نبود پارکینگ در شهر را بهبود می‌بخشد و هم‌اکنون در حال برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار هستیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهرداد حسن‌زاده امروز _شنبه بیست‌ودوم مردادماه_ در آئین تقدیر از خبرنگاران با بیان اینکه هدف از تشکیل این جلسه تبیین برنامه‌های چهارساله مدیریت شهری، اظهار کرد: با همراهی همکارانم در حوزه‌های مختلف شهرداری توانسته‌ایم بودجه ۲۱۲ میلیارد تومانی را محقق و حدود ۱۶ میلیارد تومان کسب درآمد کنیم.

وی با اشاره به اهتمام مدیریت شهری برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام، افزود: بعضی از این پروژه‌ها بیش از هشت سال نیمه‌کاره مانده بود که توانستیم تعدادی از آن‌ها را به اتمام برسانیم.

شهردار محمدشهر با بیان اینکه پروژه‌های عمرانی سال گذشته در حوزه‌های عمران، خدمات شهری و حمل‌ونقل به اجرا درآمده است، خاطرنشان کرد: اجرای ترمیم آسفالت در معابر اصلی، زیرسازی و معبرسازی، تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام، دیوارکشی اراضی متعلق به شهرداری، جمع‌آوری زباله‌های سطح شهر به صورت روزانه ۷۰ تن، جمع‌آوری سگ‌های بدون صاحب، ساخت مجسمه درخت‌های خشک شده در بوستان‌ها و قطع درختان خشک شده و خطرساز از جمله اقدامات شهرداری محمد شهر در سال گذشته بوده است.

حسن‌زاده اضافه کرد: برنامه‌های مختلفی ازجمله جشن‌های دهه امامت و ولایت، رایگان کردن مجموعه‌های ورزشی در ساعاتی از روز برای علاقه‌مندان و مراسم مختلف برای خانواده‌ها در حوزه فرهنگی برگزار شده است.

وی با بیان اینکه احداث پارکینگ طبقاتی در پنج طبقه در دستور کار شهرداری قرار گرفته است، گفت: احداث پارکینگ طبقاتی علاوه بر ایجاد درآمد پایدار، رفع مشکل نبود پارکینگ در شهر را بهبود می‌بخشد و هم‌اکنون در حال برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار هستیم.

شهردار محمدشهر با بیان اینکه مدیریت شهری برای راه‌اندازی بازارچه با بخش خصوصی همکاری خواهد داشت، افزود: این اقدام بر افزایش درآمد پایدار تأثیر مثبتی خواهد داشت و در ولدآباد نیز بازارچه‌ای توسط مدیریت شهری راه‌اندازی شده است.

به گزارش ایمنا، محمدشهر شهری در استان البرز ایران است که در بخش مرکزی شهرستان کرج قرار دارد.

محمدشهر با فاصله ۱۵ دقیقه‌ای با کرج در ایستگاه مترو محمدشهر واقع است. این شهر از شمال با کرج، از شرق با مشکین‌دشت و شهرستان فردیس از جنوب با ماهدشت و از غرب با مهرشهر همسایه است.

کد خبر 595978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.