بهسازی بیش از ۲۳ هزارمترمربع از معابر شهری قدس

سرپرست معاونت امور زیربنایی و ترافیک شهرداری قدس گفت: از دغدغه‌های اصلی مجموعه مدیریت شهری، ساماندهی معابر با انجام اقداماتی نظیر لکه‌گیری و روکش آسفالت، جدول‌گذاری و پیاده‌روسازی و اصلاح شبکه هدایت آب‌های سطحی است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری قدس، امین رحمتی با تاکید بر نقش ساماندهی معابر در بهبود سیما، زیست شهری و تسهیل در تردد شهروندان از پیگیری مطالبات مردمی توسط اعضای شورای اسلامی و شهردار قدس در راستای اجرای گسترده عملیات ساماندهی معابر خبر داد و اظهار کرد: ۲۳ هزار مترمربع لکه‌گیری و روکش آسفالت در مناطق سه‌گانه توسط شهرداری انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: از دغدغه‌های اصلی مجموعه مدیریت شهری در راستای رضایتمندی شهروندان، ساماندهی معابر با انجام اقداماتی نظیر اجرای لکه‌گیری و روکش آسفالت، جدول‌گذاری و پیاده‌روسازی و اصلاح شبکه هدایت آب‌های سطحی در سطح شهر است که در سال جاری توسط اعضای شورای اسلامی و شهردار قدس در اولویت اجرا قرار گرفته و بودجه قابل توجهی به این امر اختصاص داده شده است.

سرپرست معاونت امور زیربنایی و ترافیک شهرداری قدس اضافه کرد: در راستای اجرای طرح جامع ساماندهی معابر شهر قدس در پنج ماهه نخست سال جاری، حدود ۲۳ هزار مترمربع عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت در مناطق سه‌گانه شهر توسط شهرداری انجام شده و هم اکنون نیز در بعضی معابر در حال اجرا است.

رحمتی تاکید کرد: تا به امروز ۲۳ هزارمترمربع عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت در سطح شهر انجام شده که ۸۰۰۰ مترمربع سهم منطقه یک، ۷۰۰۰ هزارمترمربع سهم منطقه دو و ۸۰۰۰ هزارمترمربع سهم منطقه سه شهرداری قدس بوده است.

وی افزود: معابری که نیاز به ساماندهی داشته باشد توسط تیم شناسایی در دفاتر فنی مناطق بررسی می‌شود و طبق اولویت اجرا در دستور کار قرار می‌گیرد.

کد خبر 595966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.