توزیع متمرکز نهاده‌های گل و گیاه در قم

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم، از توزیع متمرکز نهاده‌های گل و گیاه از طریق مرکز تولیدات و تحقیقات این سازمان و نظارت بر رعایت استانداردها و شرایط کاشت در فضای سبز شهر خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری قم، پیام جوادیان با اشاره به توزیع نهاده‌های گل و گیاه به‌صورت متمرکز در گلخانه مرکزی واقع در بوستان غدیر و مرکز تولیدات سازمان پارک‌ها و فضای سبز اظهار کرد: در این طرح تمام نهاده‌ها به‌صورت مجتمع در گلخانه غدیر تخلیه و به‌صورت تخصصی نگهداری خواهد شد.

وی با اشاره به توزیع آنلاین و متمرکز گل و گیاه از طریق اداره نظارت سازمان پارک‌ها و فضای سبز در مناطق هشت‌گانه قم، تصریح کرد: تمام گل‌ها و گیاهانی که در نهالستان این سازمان تخلیه شده است، از طریق سامانه آنلاین درخواست داده شده و با بررسی اداره نظارت تحویل پیمانکار و مناطق می‌شود که با این کار، تخلیه نهال پراکنده و توزیع عادلانه آن بر اساس نیاز شهر و مناطق انجام می‌شود.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم تصریح کرد: با این روش، رعایت استانداردهای کاشت با توجه به توزیع یکپارچه گل و گیاه توسط این سازمان انجام شده است و نظارت بیشتری نیز بر این امر وجود خواهد داشت.

وی اضافه کرد: در فرایند توزیع متمرکز نهاده‌های گل و گیاه سازمان پارک‌های شهرداری قم، دفتر نظارت سازمان پارک‌ها و فضای سبز از عرصه‌ها بازدید می‌کند و نکاتی همچون طرح کاشت فنی، بررسی استانداردهای خاک‌ورزی و بررسی استاندارد تراکم کاشت مورد توجه قرار می‌گیرد و سپس نهال تحویل داده می‌شود.

کد خبر 595932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.