همکاری شورای عالی استان‌ها با مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران می‌تواند منشا اثر باشد

رئیس شورای عالی استان‌ها با اشاره به اهمیت هماهنگی و همکاری شورای عالی استان‌ها با مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران، گفت: مقرر شد این دو نهاد فعالیت‌های مشترکی در زمینه‌های مختلف انجام دهند.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان‌ها، پرویز سروری با تاکید بر اینکه هماهنگی و همکاری میان نهادها برای رفع مشکلات اساسی کشور امری ضروری است اظهار کرد: همکاری شورای عالی استان‌ها با دولت و مجلس می‌تواند منشأ اثر در رفع مشکلات کشور باشد.

وی با اشاره به اهمیت آموزش شوراها، ادامه داد: از نظر شورای عالی استان‌ها آموزش اعضای شورا یکی از نیازهای ما است که برنامه‌هایی برای آموزش اعضای شورای اسلامی شهر داریم، همچنین همکاری شورای عالی استان‌ها و مجمع کل شهرداران کلانشهرهای ایران امید بخش است و امیدوارم این همکاری منجر به کارهای بزرگ شود.

رئیس شورای عالی استان‌ها گفت: این نشست اولین جلسه مشترک شورای عالی استان‌ها و مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران است و مقرر شد این همکاری ادامه دار باشد و برای موضوعاتی از قبیل آموزش شوراها، مشکلات شهری، حمل‌ونقل و ترافیک فعالیت‌های مشترک و هماهنگ انجام شود.

وی تصریح کرد: این همکاری‌ها باید بر اساس اطلاعات و داده‌های معتبر انجام تا به نتیجه درستی منجر شود و از اتلاف وقت و سرمایه جلوگیری کند. از این رو بحث پژوهش مهم و لازم است در حوزه پژوهشی همکاری ویژه‌ای انجام شود و بتوانیم از امکانات و توانایی‌های یک‌دیگر استفاده کنیم.

کد خبر 595928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.