سرمایه‌گذاری ۲۰۰ میلیارد تومانی در پایانه مرزی رازی

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از سرمایه‌گذاری ۲۰۰ میلیارد تومانی برای اجرای طرح جامع پایانه مرزی رازی در آذربایجان غربی خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، داریوش امانی با اشاره به زمان بهره برداری از این پایانه مرزی در مهرماه اظهار کرد: ایمن سازی محور خوی - رازی پیش از بهره برداری از پایانه مرزی انجام خواهد شد.

وی افزود: در زمان بهره برداری برای راه‌های دسترسی به مرز ۵۰ میلیارد تومان اعتبار دیگر ابلاغ خواهد شد.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از رفع مشکلات مربوط به معارضین سردرب پایانه مرزی رازی و آغاز عملیات احداث سردرب خبر داد و گفت: مسیر دسترسی به پایانه‌های مرزی باید در شأن مردم و نظم جمهوری اسلامی باشد که به همین منظور اعتبارات لازم برای بهسازی مسیر پایانه مرزی رازی اختصاص می‌یابد.

امانی درباره مرز تمرچین برای تردد زائران اربعین حسینی گفت: روزانه ۲۲۰۰ نفر مسافر از پایانه مرزی تمرچین تردد دارند که این رقم در زمان سفر زائران عتبات عالیات به ۱۰ تا ۱۵ هزار نفر خواهد رسید.

وی تاکید کرد: همه اقدامات برای سفر زائران اربعین حسینی در حال انجام است و هم اکنون حدود هزار میلیارد تومان از اعتبارات وزارت راه و شهرسازی برای این منظور اختصاص یافته است که در مرزها و راه‌های مواصلاتی منتهی به مرز هزینه خواهد شد.

کد خبر 595925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.