بودجه ۱۸۰ میلیارد ریالی برای آزادسازی خیابان بهشت

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: در حال حاضر بیشترین آزادسازی این منطقه، در پروژه خیابان بهشت با اعتباری بالغ بر ۱۸۰ میلیارد ریال انجام شده است که شامل حدود ۳۳ هزار متر مربع زمین بایر و حدود سه هزار متر مربع عرصه و اعیان منازل مسکونی است.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مدیریت آزادسازی و املاک شهرداری از بخش‌های مهم شهرداری است که رسیدگی به املاک و مستغلات، آزادسازی املاک و اراضی طرح‌ها و پروژه‌های شهری را بر عهده دارد و حجم گسترده‌ای از مراجعه شهروندان به شهرداری را به خود اختصاص داده است.

وی اضافه کرد: هدف از انجام آزادسازی‌ها در منطقه ۹، سهولت در تردد شهروندان، بهبود وضعیت ترافیک، توزیع عادلانه امکانات و فضاهای عمومی شهر در حوزه حمل‌ونقل است که تأثیر بسزایی در رشد فرهنگی ساکنان این منطقه است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیشترین آزادسازی این منطقه، در پروژه خیابان بهشت با اعتباری بالغ بر ۱۸۰ میلیارد ریال انجام شده است که شامل حدود ۳۳ هزار متر مربع زمین بایر و حدود سه هزار متر مربع عرصه و اعیان منازل مسکونی است.

بودجه ۱۸۰ میلیارد ریالی برای آزادسازی خیابان بهشت

وی اضافه کرد: آزادسازی‌های منطقه ۹ بیشتر برای اجرای طرح‌های اصلی انجام می‌شود که در حال حاضر علاوه بر خیابان بهشت، فضای سبز اطراف کوه آتشگاه و تملک پیاده‌راه و مسیر گردشگری غرب هر دو به صورت تدریجی در حال انجام است.

قاضی‌عسگر تصریح کرد: گلوگاه‌های اصلی در منطقه ۹ با توجه به اولویت‌بندی و بر اساس درخواست ساکنان محله یا مراجعه موردی مالکان، شناسایی می‌شود و در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: کوچه مهرگان در مجاورت منارجنبان و گذر سرلت در محله نصرآباد از اولویت‌های آزادسازی گلوگاه‌های منطقه ۹ است که پس از تملک و بازگشایی مسیرهای ترافیکی، به شکل مسیر گذر معابر برای اهالی منطقه است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان تصریح کرد: آزادسازی‌ها با توجه به خط بدنه و خط طرح تفضیلی به صورتی که خللی در ارتباط با باغات و فضای سبز منطقه ایجاد نکند، انجام می‌شود.

وی تاکید کرد: اولویت اصلی شهرداری منطقه ۹ جلب رضایت مالکان برای انجام توافق است و اولویت آینده شهرداری این منطقه نیز تمرکز بر آزادسازی گلوگاه‌های اصلی و معابری است که به لحاظ تردد، ساکنان یک محله را دچار مشکل کرده است.

کد خبر 595902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.