لزوم رفع سد معبر و تصرفات غیرقانونی در اهواز

شهردار اهواز گفت: باید نسبت به رفع تصرف و انتقال بازارچه‌های غیرقانونی و سدمعبر در سطح این کلان‌شهر، بیش‌ازپیش تلاش شود.

رضا امینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بعضی از معابر و راسته‌های شهری به شکل غیررسمی به بازارچه تبدیل و باعث ایجاد سد معبر برای شهروندان شده است، لذا ازآنجاکه این بازارچه‌ها با معیشت مردم در ارتباط است، باید ملزومات فراهم و برای سازماندهی آن‌ها نیز تدابیر ویژه‌ای اندیشیده شود.

وی افزود: ابتدا باید با مکان‌یابی مناسب نسبت به نقل مکان موقت با سازه‌های سبک و سپس دائم این بازارچه‌ها اقدام شود و سپس نسبت به رفع تصرف مکان‌هایی که جهت عرضه محصولات خود به صورت غیرقانونی در اختیار گرفته‌اند، اقدام شود.

شهردار اهواز ادامه داد: برقراری نظم شهری خواسته حاکمیت و دادستان به عنوان مدعی‌العموم است، لذا مناطق هشت‌گانه شهرداری باید با برنامه‌ریزی صحیح مکان‌های را که مورد تصرف غیرقانونی قرار گرفته است، شناسایی کنند و با ارائه یک بازه زمانی و اولویت‌بندی برای رفع تصرف آن‌ها تلاش شود تا این‌گونه مشکلات در اهواز به حداقل ممکن برسد.

وی با اشاره به بازدیدهای میدانی از سطح مناطق شهرداری اهواز، تاکید کرد: باید به کسبه جهت رفع سد معبر تذکرهای لازم داده شود تا وسایل کسب‌وکار خود را درون محل کسب نگه دارند، در غیر این صورت پس از ارائه چند تذکر باید اقدامات قانونی انجام شود.

کد خبر 595867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.