افزایش ۵.۵ هکتاری فضای سبز شهری رزن

شهردار رزن گفت: امسال بیش از ۵.۵ هکتار به سرانه فضای سبز این شهر اضافه شده است.

احمد محمدی‌راستی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اصلاح بلوار اصلی شهر رزن، اظهار کرد: این بلوار هنگام شب روشنایی مطلوبی نداشت و یکی از عمده مشکلات شهروندان بود که با اصلاح بلوار، روشنایی آن اصلاح شد.

وی افزود: از میدان شهدا به سمت پلیس راه، یک کیلومتر رفیوژ در قالب دو کیلومتر جدول‌گذاری به عرض سه متر در حال اجرا است، ضمن اینکه گلکاری بلوار نیز در دست اقدام است.

شهردار رزن خاطرنشان کرد: احداث میدان پلیس راه و بلوار این مسیر به وسعت تقریباً ۱.۵ هکتار با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی از دیگر پروژه‌های مهم شهری است.

محمدی‌راستی اضافه کرد: عملیات اجرایی باقیمانده بلوار شمال شهر تا محل پلیس راه به طول ۸۰۰ متر آغاز شده است و به میدان بزرگ شهر در ضلع غربی پلیس راه متصل می‌شود.

وی ادامه داد: اجرای این پروژه علاوه بر زیباسازی به ارتقای ایمنی تردد خودروها در ورودی شهر کمک می‌کند و عبور خودروهای سنگین از کمربندی شهر انجام؛ و از داخل شهر ممنوع می‌شود.

شهردار رزن به رنگ‌آمیزی جداول این بلوار از سمت جنوب اشاره و تصریح کرد: با احداث این میدان حدود یک هکتار به فضای پارک‌های شهری رزن و حدود ۲.۵ هکتار به وسعت فضای سبز شهری اضافه می‌شود، در واقع امسال بیش از ۵.۵ هکتار به سرانه فضای سبز اضافه شده است.

محمدی‌راستی از تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام در هفته دفاع مقدس خبر داد و اظهار کرد: برای استقبال از شهدا و ایجاد یک پارک در ورودی شهر، عملیات احداث پارک گل‌ها را آغاز کرده‌ایم.

وی از اجرای عملیات بلوار خلیج فارس و بلوار شمال شهر رزن خبر داد و گفت: فاز نخست بلوار خلیج فارس در قالب جدول گذاری به طول دو هزار و ۶۰۰ متر در امتداد ضلع غرب و شرق آن در حال انجام است.

شهردار رزن افزود: در فازهای بعدی زیرسازی، آسفالت‌ریزی و تکمیل فضای سبز حاشیه بلوار انجام و این بلوار از جنوب به بلوار آیت‌الله شوندی و از سمت شمال به بلوار امام رضا (ع) متصل می‌شود تا حجم ترافیک مسیر اصلی شهر کاهش پیدا کند.

کد خبر 595768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.