خبرنگاران به عنوان چشمان تیز بین جامعه نقش مهمی در انعکاس مشکلات مردم دارند

امام جمعه کاشان گفت:خبرنگاران به عنوان چشمان تیزبین جامعه نقش مهمی در انعکاس مسائل و مشکلات مردم دارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدسعید حسینی در خطبه‌های نماز جمعه_ بیست‌ویکم مردادماه_ در مصلی بقیه‌الله‌الاعظم با بیان اینکه، خبرنگاران به عنوان چشمان تیزبین جامعه نقش مهمی در انعکاس مسائل و مشکلات مردم دارند، آنها را رابط اصلی بین مردم و مسئولین خواند و اظهار کرد: اصحاب رسانه و خبرنگاران در خط مقدم مبارزه با دشمن به‌ویژه در فضای مجازی قرار دارند و می‌توانند با به‌روزرسانی و سرعت‌دهی به اطلاعات و آگاهی دهی به مردم از بروز بسیاری از آسیب‌ها در جامعه جلوگیری کنند.

وی خبرنگاران را رابط توانمند مردم با بدنه دولت توصیف کرد و گفت: مطالبه‌گری برخاسته از تخصص خبرنگاران توسعه‌آفرین است.

امام جمعه کاشان افزود: همچنین نقش خبرنگاران را در توسعه کشور مهم عنوان کرد و گفت این قشر زحمتکش به عنوان طلایه‌داران جبهه آگاهی، نقش خود را در جامعه به خوبی ایفا کرده‌اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به روند پیروزی حزب‌الله لبنان در جنگ ۳۳ روزه، بیان کرد: رژیم صهیونیستی پس از چند جنگ، وارد نوار غزه شد که به ظاهر مساحت کوچکی دارد، اما اراده و قدرت مردم بسیار بزرگ است. رژیم صهیونیستی در تمام این جنگ‌ها با شکست مواجه شد و به اهداف خود نرسید

وی اضافه کرد: رژیم صهیونیستی از میانجی‌گری مصر سو استفاده کرد تا به این جنگ پایان دهد و یکی از قهرمانان جنبش فلسطین را به شهادت برساند و در نهایت در جنگ اخیر رژیم صهیونیستی مجبور به مذاکره برای پایان جنگ شد.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت: در روزهای گذشته یکی از سران فتنه ۸۸ که به علت فتنه‌انگیزی علیه جمهوری اسلامی ایران و زمینه‌سازی برای براندازی نظام و انقلاب، مورد خشم مردم است، پس از مدت‌ها دست به قلم شده و با ادبیاتی مشابه ادبیات گروهک تروریستی منافقین، به انقلاب، رهبری، شهدا و جبهه مقاومت اسلامی و به خصوص حاج‌حسین همدانی اهانت کرده است که این اقدام موجب تالم و تأثر مردم مؤمن ولایی و دوستدار شهدا شد.

وی افزود: لجن‌پراکنی این فرد بار دیگر ثابت کرد که در جریان انتخابات ۸۸ تقلب بهانه و رمز آشوب و فتنه برای براندازی نظام از روی عداوت و دشمنی با نظام و انقلاب و اسلام بود که البته این آرزو را با خود به گور خواهد برد.

کد خبر 595738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.