مقاومت اسلامی، قدرت نابودی اسرائیل در کمتر از یک هفته را دارد

امام جمعه موقت اصفهان گفت: مقاومت در مرحله‌ای از قدرت است که اگر روزی اراده کند، در کم‌تر از یک هفته اسرائیلی در روی زمین باقی نخواهد ماند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمجتبی میردامادی ظهر امروز_ جمعه بیست‌ویکم مردادماه_ در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر اصفهان در مصلای امام خمینی (ره) با بیان اینکه بدون شک تقوا رمز پیروزی و سعادت هر انسانی است، اظهار کرد: ما در دوران انقلاب به چشم خود مشاهده کردیم که برخی خود و حتی فرزندانشان هم شهید شدند و افرادی هم در مقابل آنها راهی جز فتنه و فتنه‌گری انتخاب نکردند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان همواره سخنان کذب و ناروا را به انقلاب اسلامی نسبت می‌دهند، گفت: بیش از هفتاد سال که ولد حرام‌زاده و نامشروع صهیونیست باعث آوارگی مردم مظلوم شده است.

امام جمعه موقت اصفهان تصریح کرد: امروز چشم دنیا شاهد ذلت رژیم کودک‌کش صهیونیست است، چرا که این دولت نامشروع در مقابل ملت مظلوم فلسطین و حزب‌الله لبنان توانای مقاومت سه روز را هم ندارد و با خواری درخواست صلح و آتش بس می‌کند.

وی افزود: موضوع ذلت رژیم منحوس صهیونیست، حقیقتی است که راهنمای ما برای رسیدن به آن، فقط قرآن کریم است و شایسته بوده مردم، دولت‌ها و مسئولان این کتاب آسمانی را سرلوح زندگی خود قرار دهند.

حجت‌الاسلام والمسلمین میردامادی عنوان کرد: مقاومت در مرحله‌ای از قدرت است که اگر روزی اراده کند، در کمتر از یک هفته اسرائیلی در روی زمین باقی نخواهد ماند.

امام جمعه موقت اصفهان در ادامه به فلسفه قیام عاشورایی حضرت سیدالشهدا (ع) پرداخت و گفت: ما در اسلام دو نوع پیشنهاد سلم و تسلیم داریم، یزید به حضرت امام حسین (ع) پیشنهاد سلم نداد، بلکه تسلیم داد و از این بابت امام حسین (ع) قیام کردند، اما دیگر حکمای جور به ائمه اطهار (ع) پیشنهاد سلم دادند که میان این دو پیشنهاد تفاوت است.

وی افزود: ملتی که مکتب سید الشهدا (ع) و عاشورای حسینی دارد، هرگز در برابر ظلم و ظالم تسلیم نخواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین میرداماد با اشاره به آیه ۱۷۳ سومین سوره از قرآن کریم گفت: همه انسان‌ها به روش‌های مختلف آزمایش می‌شوند و هر کسی راهی را برمی‌گزیند.

امام جمعه موقت اصفهان در ادامه سلسله مباحث خود درباره آیات قرآن کریم مرتبط با قیامت گفت: امروز بشریت در حداکثر آرامش بر روی کره زمین زندگی می‌کنند، اما در روز قیامت چنان زلزله‌ای رخ می‌دهد که مادر، فرزند شیرده خود را رها کرده و کوه‌ها از جای خود درآمده و نظم آفرینش بهم می‌ریزد.

وی متذکر شد: نکته قابل توجه در این عرصه آن است که وقوع چنین اتفاقاتی از نظر علمی هم حتمی است و عالمی دیگر به وجود می‌آید.

حجت الاسلام والمسلمین میردامادی تصریح کرد: ما راه سختی را در پیش داریم و تنها راه سعادت، بندگی خدا، پیروی از امامت و ولایت و تقوا است و باید از فرصت اندک دنیا برای آباد کردن آخرت و نجات خود در قیامت بهره ببریم.

کد خبر 595724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.