رشد ۴۰۰ درصدی برنامه‌های غیرمتمرکز پالیگان

Dapp مخفف عبارت Decentralized Application می‌باشد و به معنای برنامه‌های غیرمتمرکز است که توسط هیج ارگان یا مجموعه‌ای رصد نمی‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایمنا, دی‌اپ‌ها برای کار نیاز به بستر بلاکچین و همتا به همتا دارد و ارزهای دیجیتالی در پلتفرم مناسبی برای Daapها محسوب می‌شوند.

تعداد برنامه‌های غیرمتمرکز بر بستر متیک پالیگان از ابتدای سال رشد ۳۹۸ درصدی داشته و در بین ارزهای دیجیتال با کاربری Decentralized Application در رتبه اول قرار گرفته است به دنبال آن ارزهای Avve و Ada به ترتیب قرار گرفته است.

ماشین مجازی اتریوم پالیگان که با بلاکچین اثبات سهام سازگاری دارد، میزبان لیست بلند بالایی از Dappهای پروژه‌ها و برندهای برجسته در فضای رمزارزها است که تعدادی از آن‌ها عبارت‌اند از بازار NFT اوپن سی، پلتفرم متاورسی دیسنترالند و سندباکس، پلتفرم وام دهی دیفای Aave، و صندوق سرمایه گذاری ریسک پذیر در حوزه بازی و NFT انیموکو برندز و این لیست در حال افزایش است و پیش بینی سازمان‌های Daap تا سال ۲۰۲۴ حدود سه هزار درصد است.

در پست وبلاگ آمده است که استفاده از dAppها در پالیگان باعث ایجاد بیش از ۱۴۲ میلیون آدرس کاربر منحصر به فرد و پنج میلیارد دلار دارایی ایمن شده می‌باشد که تا به امروز حدود ۱.۶ میلیارد تراکنش در شبکه پردازش شده است.

کد خبر 595618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.