۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۰
قوانین جدید سایت OpenSea

اوپن سی یک صرافی توکن غیر قابل تعویض و بهترین بازار برای معاملات خرید و فروش NFT است.

به گزارش خبرنگار ایمنا, حوزه توکن‌های غیر قابل تعویض ترکیبی از دنیای هنر و فناوری بلاک چین است و از طریق ضرب کردن محتوا به آن ارزش دلاری در بستر بلاکچین داده می‌شود.

در سال‌های گذشته سرقت‌های زیادی در دنیای ارزهای دیجیتال رخ داده است و صرافی‌های فعال در این حیطه به دنبال آپدیت‌ها و تغییرات سیاست‌های خود برای جلوگیری از دزدی دی این بستر هستند. اپن سی اعلام کرد که دستورالعمل‌های جدید توسط قوانین ایالات متحده اتخاذ شده است و تغیراتی در بستر صرافی صورت گرفته است.

OpenSea اعلام کرد که خرید و فروش آثار دزدی در بلاکچین جرم است اما خریدارانی به صورت غیر عمد به جمع آوری آثار می‌کنند, زمانی که یک اثر ضرب (MINT) در بلاکچین می‌شوند دارای کد و آدرس اختصاصی خود هستند و از این طریق به راحتی قابل ردیابی هستند.

دوین فیلر هم‌بنیانگذار اپن سی گفت که خریداران فقط از مارکت‌های تأیید شده که از کاربران احراز هویت کامل می‌خواهند خرید و فروش‌های خود را انجام دهند همچنین این پلتفرم NFT تاکید کرد که در حال کار برای یافتن راه حل های دیگری برای مقابله با مشکل سرقت NFT است. بر اساس این اعلامیه، این شرکت در حال کار بر روی خودکارسازی تهدید و کشف سرقت است.

کد خبر 595606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.