عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۰ مردادماه

در این بسته خبری از اعزام آتش‌نشانان ورامین به به مناطق سیل زده فیروزکوه تا برگزاری مسابقه ویژه محرم در قرچک و دفع پسماند در تونکابن را بخوانید

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم:

اعزام آتش‌نشانان ورامین به مناطق سیل زده فیروزکوه

علیرضا مؤمنی‌، شهردار ورامین گفت: نخستین گروه از آتش‌نشانان ورامین به منظور آواربرداری به مناطق سیل زده فیروزکوه اعزام شدند.

برگزاری مسابقه عکس و فیلم کوتاه ویژه محرم در قرچک

محسن خرمی‌شریف، شهردار قرچک گفت: به مناسبت ایام سوگواری شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفای ایشان، مسابقه عکس و فیلم کوتاه ویژه محرم در شهر قرچک برگزار می‌شود.

راه‌اندازی کارخانه کمپوست رودسر پیگیری می‌شود

مازیار صفایی، شهردار رودسر گفت: پیگیری اوورهال و راه‌اندازی دوباره کارخانه کمپوست در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد.

انتقاد شهردار توتکابن از نشست‌های بی نتیجه پسماند

علی نوری پور، شهردار توتکابن با انتقاد از نشست‌های بی نتیجه پسماند گفت: این نشست‌ها گفتمان محور بوده و به جای ارائه راهکار تنها به محلی برای گزارش عملکرد تبدیل شده است.

تخریب واحدهای مخروبه سطح شهر خمین

حمید احمدی، شهردار خمین گفت: به منظور زیباسازی و بهسازی مناظر شهری و در راستای پیشگیری از تجمع افراد معتاد و ولگرد، تخریب ساختمان‌ها و ملک‌های مخروبه در چند ماه اخیر به صورت جدی‌تر در دستور کار شهرداری خمین قرار گرفته است.

کد خبر 595597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.