آخرین فرصت برای ترخیص وسایل نقلیه توقیفی+جزئیات

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان از مالکان وسایل نقلیه توقیفی خواست ظرف یک ماه آینده نسبت به تعیین تکلیف و یا ترخیص وسیله نقلیه خود اقدام کنند.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: طرح ویژه ترخیص خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های طرف قرارداد استان تا یک ماه دیگر ادامه دارد و این زمان قابل تمدید نخواهد بود.

وی افزود: در صورت مراجعه نکردن مالکان وسایل نقلیه در مدت زمان تعیین شده پلیس در قبال وسایل نقلیه توقیفی آنان پاسخگو نبوده و مسئولیت عدم تحویل وسیله نقلیه به علل مختلف از جمله مزایده شدن به عهده مالک یا متصرف آن خواهد بود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان از مالکان وسایل نقلیه توقیفی خواست ظرف مدت یک ماه آینده با مراجعه به پلیس +۱۰ یا اپلیکیشن پلیس من مراحل ترخیص وسیله نقلیه خود را انجام داده و یا نسبت به تعیین تکلیف آن اقدام کنند.

سرهنگ محمدی تصریح کرد: حدود ۶۰ درصد خودروهای توقیف شده در پارکینگ‌های طرف قرارداد با فراجا به دلیل ارتکاب تخلفات راهنمایی و رانندگی توقیف شدند که امکان ترخیص آنها وجود دارد.

وی ادامه داد: حدود ۴۰ درصد نیز مربوط به حوزه انتظامی و قضائی است که به دلیل دستور قضائی و انتظامی برای توقیف آنها نیاز به دستور رفع توقیف از همان مرجع است.

کد خبر 595582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.