محرم متفاوت شهر/پیشرفت ۴۷ درصدی شهربازی مدرن گرگان

شهردار گرگان گفت: اقدامات و عملکرد شهرداری در محرم امسال نسبت به سال‌های گذشته متفاوت‌تر بوده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری گرگان، محمدرضا سبطی اظهار کرد: واقعه کربلا و کشتی نجات نامیدن امام حسین (ع) و گریه از روی عشق و محبت برای سالار شهیدان، مایه نجات است.

وی افزود: مدیریت شهری کوشش کرد با یک همت جمعی و یکپارچگی درون سازمانی، ماه محرمی متفاوتی نسبت به سنوات گذشته رقم زند و بحمدالله بعد از تأسیس شهرداری گرگان در سال ۱۳۰۴ توانست اولین هیئت عزاداری شهرداری را امسال تأسیس کند تا هرساله شاهد برنامه‌های پربارتر و معنوی‌تر در مناسبت‌های مختلف برای آحاد مردم جامعه باشیم.

شهردار گرگان خاطرنشان کرد: شهرداری با حمایت شورای اسلامی شهر گرگان در نظر دارد با یک الگوی وحدت جمعی، شور حسینی که از شعور و معرفت حسینی نشأت می‌گیرد را با اجرای رویکرد جهاد تبیین که مورد تاکید حضرت آقا است را در عمل تحقق ببخشد.

سبطی ادامه داد: در محرم امسال تولید محتوا برای فضاسازی و تبلیغات شهری با غنای فکری و فرهنگی بیشتر و بهتری طراحی شده و متفاوت‌تر بود.

وی تصریح کرد: مدیریت شهری با تاسی از گفتمان امام حسین (ع) در دفاع از حقانیت و حمایت از محرومان اقدامات عاجلی در راستای رسیدگی به مشکلات محلات کم برخوردار را در اولویت کاری خود قرار داده است.

سبطی با اشاره به دو سرفصل خدمتگزاری شهرداری به همشهریان گرگانی از تکمیل پروژه‌های کلان و رسیدگی به مشکلات محلات سطح شهر خبر داد و گفت: پروژه شهربازی مدرن گرگان که تا آبان ۱۴۰۰ دارای ۲۲ درصد پیشرفت فیزیکی بود، از زمان تصدی بنده طی هشت ماه با مضاعف، در حال حاضر با ۴۷ درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است و نیازمند ۱,۵۰۰ میلیارد تومان بودجه برای اتمام عملیات این شهربازی مدرن هستیم.

وی افزود: شهرداری گرگان به طور جهادی در همه حوزه‌های شهری برای حل مشکلات و رسیدگی به درخواست شهروندان در سکونتگاه‌ها در قالب طرح «محله من» ورود پیدا کرده است.

شهردار گرگان اظهار کرد: مدیریت شهری با تاسی و الگوبرداری از ایثار و فداکاری در واقعه کربلا انشاالله با عدالت عمرانی و مساوات و برابری در ارائه خدمات به شهروندان بتواند در حل مشکلات مردم اقدامات جهادی و عاجلی انجام دهد.

کد خبر 595580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.