جمع‌آوری روزانه ۲۵ تن نخاله ساختمانی در شهر قیدار

شهردار قیدار از جمع‌آوری روزانه ۲۵ تن نخاله ساختمانی خبر داد و گفت: میزان نخاله‌های ساختمانی تخلیه شده بیشتر از این میزان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدمصطفی موسوی در جمع خبرنگاران در خصوص جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی، اظهار کرد: واحد خدمات شهری شهرداری در سطح معابر عمومی شهر به صورت معمول اقدام به جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی می‌کند مگر اینکه حجم نخاله بالا و خارج از چارچوب ظرفیت‌های قانونی شهرداری باشد.

وی با بیان اینکه روزانه به طور متوسط ۱۰ تن نخاله ساختمانی توسط شهرداری جمع‌آوری می‌شود، افزود: همواره سعی کرده‌ایم در این زمینه همکاری را سرلوحه کار قرار دهیم که تا به امروز نیز موفق بوده‌ایم و هیچ شخصی تحت پیگرد قرار نگرفته است.

شهردار قیدار در رابطه با تعداد محل‌های مخصوص برای تخلیه نخاله‌های ساختمانی، خاطرنشان کرد: تنها یک محل واقع در سایت ۲۵ هکتاری پسماند شهری برای تخلیه این نخاله‌ها در نظر گرفته شده است.

موسوی از شهروندان درخواست کرد تا نخاله‌های ساختمانی خود را مقابل کارگاه‌های ساختمانی رها نکنند، چراکه با این کار چهره شهر مخدوش و مشکلات ترافیکی ایجاد می‌شود.

وی ادامه داد: شهروندان عوامل شهرداری را برای بهبود فضای شهری و زیباسازی آن همراهی و نخاله‌ها را در محل تعبیه شده تخلیه کنند تا شاهد مشکلات دیگری نباشیم.

کد خبر 595550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.