بازی طولانی میلان با باشگاه چلسی و ستاره‌ قرمزپوش

باشگاه آث میلان امیدوار است که چلسی و زیاش در روزهای پایانی پنجره نقل و انتقالات خواسته‌های خود را کاهش دهند و معیارهای میلان را برآورده کنند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، میلان مطلقاً عجله‌ای برای جذب حکیم زیاش از چلسی ندارد و تنها در صورتی آماده انتقال اوست این بازیکن به صورت قرضی با گزینه خرید به ایتالیا برود.

در چند روز گذشته گزارش‌هایی در انگلیس منتشر شده است که نشان می‌دهد زیاش، ستاره تیم چلسی از عدم پیشرفت در مذاکرات میان باشگاهش با میلان ناامید شده است. این بازیکن از حضورش در چلسی چندان خوشحال نیست و به دنبال جدایی از این تیم بوده اما از سوی دیگر، باشگاه میلان نیز اولویت بالایی برای خرید او ندارد.

دلیل مهمی که باعث شده تا میلان برای خرید زیاش مصمم نباشد این است که روسونری قبلاً برای چارلز دی کتلره از کلوب بروژ هزینه زیادی کرده و حالا انتقال ستاره چلسی دیگر اولویت سابق را ندارد. اگرچه او می‌تواند در چندین پست بازی کند، اما میلان نمی‌خواهد بیش از اندازه برای او هزینه کند.

رسانه‌های ایتالیایی معتقدند که زیاش به عنوان یک فرصت بالقوه در پایان بازار نقل و انتقالات در شرایط مناسب دیده می‌شود. چلسی می‌خواهد به این بازیکن اجازه دهد تا به صورت قرضی یا با تعهد خرید در پایان فصل جدا شود، در حالی که میلان فقط آماده پذیرش گزینه‌ای برای دائمی کردن این انتقال است.

باشگاه آث میلان امیدوار است که چلسی و زیاش در روزهای پایانی پنجره نقل و انتقالات خواسته‌های خود را کاهش دهند و معیارهای میلان را برآورده کنند تا بالاخره این انتقال به مراحل نهایی برسد. از سوی دیگر بازیکن تیم چلسی نیز در روزهای اخیر کمی ناامید شده و باور دارد که انتقال او به ایتالیا کمی دور از دسترس است. با وجود تمایل زیاش به جدایی و همچنین علاقه چلسی برای صدور مجوز خروج، باشگاه ایتالیایی کار را برای انگلیسی‌ها سخت کرده و باید صبر کرد و دید آیا در روزهای پایانی پنجره، فشار مضاعف باعث جوش خوردن این جابه جایی می‌شود یا خیر.

کد خبر 595523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.