۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰
کاهش بیشتر دستمزدها در بارسلونا

باشگاه بارسلونا در طی ماه‌های گذشته در قراردادهای مختلفی از بازیکنانش خواسته تا دستمزدشان را کاهش دهند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از موندو دپورتیوو، شرایط سخت مالی در بارسلونا به خصوص توسط بازیکنان کاملاً شناخته شده است و بر هیچکس پوشیده نیست که لاپورتا در طی ماه‌های اخیر تمام تلاش خود را برای بهبود وضعیت اقتصادی این تیم انجام داده است.

باشگاه بارسلونا در طی ماه‌های گذشته در قراردادهای مختلفی از بازیکنانش خواسته تا دستمزدشان را کاهش دهند. با کاهش دستمزدها، دست بارسا نیز برای انجام امور مالی بازتر شده است. به همین دلیل است که کاپیتان سرخیو بوسکتس نیز اعلام کرده که مایل است با به تعویق انداختن بخشی از دستمزد خود به باشگاهش کمک کند.

جوزپ ماریا اوروبیتگ، مدیربرنامه سرخیو بوسکتس روز سه شنبه با مدیران بارسلونا ملاقات کرد و آنها به توافقی اصولی دست یافتند که پرداخت دستمزد این هافبک به تاریخ دیگری موکول شود. البته باید گفت که در مورد بوسکتس، مسئله کاهش حقوق نیست بلکه این بازیکن مبلغی را که از باشگاهش طلب دارد در اقساط بیشتر و در آینده دریافت خواهد کرد.

این یکی از راه‌های انطباق با وضعیت فعلی مالی در باشگاه بارسلونا است، زیرا بارسا باید تا حد امکان هزینه‌های فعلی خود را کاهش دهد. این توافق هنوز نهایی نشده، اما به نظر می‌رسد که مشکلی برای اجرایی کردن آن وجود نداشته باشد. قرارداد فعلی بوسکتس تا ژوئن ۲۰۲۳ اعتبار دارد و آینده او در بارسا هنوز مشخص نشده است. با این حال، مسئله قرارداد او نیز باید به زودی حل شود و بارسا اعلام کرده است که همه گزینه‌ها روی میز است.

در حال حاضر، این بازیکن ۳۴ ساله تصمیمی در مورد آینده خود نگرفته، اگرچه اعتقاد بر این است که او آماده است تا تمدید کند. یکی دیگر از چهره‌های کهنه کار این باشگاه جرارد پیکه است که حقوق بسیار بالایی نیز دارد. مانند بوسکتس، مدافع میانی بارسا اعلام کرد که مایل است به باشگاه کمک کند و پرداخت‌ها را به روشی مشابه به تعویق بیندازد.

کد خبر 595510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.